آخرین فرایند تسویه مطالبات دولت به تامین اجتماعی، تمهید مقدمات واگذاری برخی سهام و شرکتها

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره فرایند تسویه مطالبات دولت به تامین اجتماعی گفت: موضوع سهام ها و شرکت هایی که در باب تادیه بدهی دولت باید به تامین اجتماعی واگذار شود در حال پیگیری است و مقدمات کار در سازمان خصوصی سازی فراهم شده است.

آخرین فرایند تسویه مطالبات دولت به تامین اجتماعی، تمهید مقدمات واگذاری برخی سهام و شرکتها

میرهاشم موسوی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره فرایند تسویه مطالبات دولت به تامین اجتماعی توضیح داد و در این باره اظهار کرد: ابتدا لازم است از دولت و شخص رئیس جمهور قدردانی کنم که از محل تادیه بدهی دولت به تامین اجتماعی که ما در این شرایط نیاز داشتیم تا عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم، اوراقی را در اختیار ما قرار دادند.

وی افزود: ما علاوه بر اوراق از منابع دیگری نیز استفاده کردیم و عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی روز گذشته، هشتم اسفندماه، به حساب همه مشمولان واریز شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ما بنا به نیاز، شرایط و اقتضائات همواره از دولت کمک گرفته ایم گفت: در این دولت هم رویکرد مواجهه و همکاری با تامین اجتماعی از بدو ورود خوب بوده است. به جز اوراق، بحث سهام ها و شرکت هایی که در باب تادیه بدهی دولت باید واگذار شود در حال پیگیری است و مقدمات کار در سازمان خصوصی سازی فراهم شده است.

موسوی افزود: در زمینه آن 89 هزار میلیارد تومانی که از محل تبصره 2 بند واو بودجه باید در راستای تادیه بدهی دولت به تامین احتماعی پرداخت شود نیز همکاری خوبی در جریان است. تلاش و همکاری دو جانبه ای وجود دارد تا بدهی دولت به تامین اجتماعی به حداقل و بلکه به صفر برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2075

به "آخرین فرایند تسویه مطالبات دولت به تامین اجتماعی، تمهید مقدمات واگذاری برخی سهام و شرکتها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرایند تسویه مطالبات دولت به تامین اجتماعی، تمهید مقدمات واگذاری برخی سهام و شرکتها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید