آزمایش بالینی یک داروی دیگر برای کرونا آغاز می شود

به گزارش مجله کوروش بزرگ، اسکاتلند نخستین آزمایش بالینی داروی خود را برای درمان آسیب شدید تنفسی ناشی از التهاب ریه در بیماران COVID-19 آغاز می کند.

آزمایش بالینی یک داروی دیگر برای کرونا آغاز می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، اسکاتلند نخستین آزمایش بالینی داروی خود را برای درمان آسیب شدید تنفسی ناشی از التهاب ریه در بیماران COVID-19 آغاز می کند.

پژوهشگران دانشگاه داندی در نظر دارند آزمایش هایی را برای بررسی یک داروی مهارکننده موسوم به brensocatib آغاز کنند تا با کمک آن به غلبه بر التهاب ناشی از کروناویروس در ریه بپردازند.

به عنوان بخشی از آزمایش STOP-COVID19، این تیم بررسی می کنند که آیا برنزوکاتیب می تواند میزان آسیب حاد ریه و نیاز به اکسیژن را کاهش دهد یا خیر.

امید است که این درمان منجر به این شود که بیماران روزهای کمتری را وابسته به اکسیژن و زمان کمتری در بیمارستان بگذرانند و بارهای مربوط به سیستم های بهداشتی کاهش یابد.

آزمایشات انجام شده تا به امروز نشان داده است که برنزوکاتیب التهاب در ریه های مبتلایان به بیماری ریه را کاهش می دهد؛ بنابراین امید می رود که این دارو تأثیر مشابهی در افراد مبتلا به COVID-19 داشته باشد.

از اوایل ماه مه، این دانشگاه 300 داوطلب در سراسر انگلیس را استخدام خواهد کرد.

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-8250017/Scotland-begin-trial-drug-treat-respiratory-damage-caused-COVID-19.html

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1034

به "آزمایش بالینی یک داروی دیگر برای کرونا آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش بالینی یک داروی دیگر برای کرونا آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید