شروع به کار نمایشگاه بازسازی سوریه با حضور 390 شرکت خارجی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، پنجمین دوره نمایشگاه بازسازی سوریه با حضور حدود 390 شرکت از 31 کشور عربی و خارجی شروع شد و تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت.

شروع به کار نمایشگاه بازسازی سوریه با حضور 390 شرکت خارجی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پنجمین دوره فعالیتهای نمایشگاه بازسازی سوریه شامگاه سه شنبه (روز گذشته) شروع شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که این نمایشگاه با حضور حدود 390 شرکت از 31 کشور عربی و خارجی شروع شد و تا شنبه 30 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه شامل تولیدات متنوعی از جمله، تجهیزات، خودروها، مواد ساخت و تکنولوژی های عمرانی است. کما اینکه تجهیزاتی که در زمینه های انرژی، بهداشت، آموزش، کشاورزی، ارتباطات، آب، توسعه املاک، حمل و نقل، گردشگری و سامانه های مربوط به امنیتی و اطلاعاتی کار برد دارد، در این نمایشگاه موجود است.

محمد سیف الدین وزیر کار و مسکن سوریه تأکید کرد که این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی با جدیدترین تکنولوژیهای عمرانی است؛ تکنولوژیهایی که نقش مهمی در مرحله بازسازی سوریه دارد.

سیف الدین خاطرنشان کرد که حضور گسترده کشورهای خارجی در این نمایشگاه، دلیل دیگری است که نشان می دهد سوریه به دوران سابق خود بازگشته است.

جواد ترک آبادی سفیر تهران در دمشق نیز خاطرنشان کرد که مشارکت در این نمایشگاه، از باب همبستگی با سوریه و اعلام حمایت از آن در برابر تحریم های مالی تحمیلی بر آن است.

ترک آبادی همچنین خاطر نشان کرد که مشارکت در این نمایشگاه ثابت می نماید که سوریه و ایران، کشورهایی هستند که می تواند برخیزند و سازندگی را شروع نمایند.

نخستین دوره این نمایشگاه در 16 سپتامبر 2015 با مشارکت 65 شرکت عربی و داخلی، دومین دوره در 17 سپتامبر 2016 با مشارکت 122 شرکت از 11 کشور، سومین دوره در 19 سپتامبر 2017 با مشارکت 164 شرکت از 23 کشور عربی و خارجی و چهارمین دوره در دوم اکتبر سال 2018 با مشارکت 270 شرکت از 29 کشور عربی و خارجی برگزار شده بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 388

به "شروع به کار نمایشگاه بازسازی سوریه با حضور 390 شرکت خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نمایشگاه بازسازی سوریه با حضور 390 شرکت خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید