اجرای 105 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و بین راهی بندر گز

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندر گز از اجرای 105 مورد نظارت از مراکز اقامتی و بین راهی شهرستان در فروردین سال جاری خبر داد.

اجرای 105 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و بین راهی بندر گز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمد خواجوی روز یکشنبه 31 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: شهرستان بندرگز دارای 17 واحد خانه مسافر مجاز، 9 واحد اقامتگاه بوم گردی و سنتی و یک مجتمع گردشگری است که به منظور بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با کرونا، در فروردین ماه سال جاری 90 مورد بازدید نظارتی از این مراکز اجرایی شد.

او بیان کرد: تمامی مراکز تفرجگاهی، پارک و بوستان ها، مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان با مصوبه ستاد مقابله با کرونا در راستای کاهش سفر و همچنین کمک به حفظ سلامت هم وطنان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندر گز با تأکید بر این که بازدیدهای مستمر توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی و همچنین با همکاری مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: تا به امروز 10 مورد تذکر در خصوص عدم پذیرش مسافر و رعایت دستورالعمل های مرتبط با کرونا به مراکز اقامتی شهرستان ابلاغ شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1016

به "اجرای 105 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و بین راهی بندر گز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 105 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و بین راهی بندر گز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید