اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و نوسازی مخازن زباله در بندرعباس

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/هرمزگان معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به احتیاج شهر بندرعباس ، افزوده شدن منطقه جدید شهری و پاسخ به درخواست های شهروندان 10 میلیارد ریال اعتبار برای خرید مخازن جدید زباله اختصاص یافت.

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و نوسازی مخازن زباله در بندرعباس

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اسماعیل موحدی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: اکنون روزانه 400 تن زباله در بندرعباس فراوری می گردد که به نسبت جمعیت ، میزان آن بالاست و به همین دلیل نوسازی و توسعه مخازن در الویت برنامه ها قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: جایگزینی و یا در مواردی تعمیر مخازن زباله یکی از ضروریت های امروز شهر بندرعباس محسوب می گردد که در بعضی نقاط نواقص آن موجب انباشت زباله تا زمان جمع آوری شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: جمع آوری به موقع زباله در شهر با استفاده از ماشین آلات ، نیروی انسانی و امکانات موجود در صدر برنامه های خدمات شهری ، شهرداری های مناطق و نواحی قرار گرفته است.

موحدی نژاد با تاکید بر اینکه اکنون خرید هر مخزن زباله بیش از شش میلیون تومان هزینه می برد اضافه نمود: احتیاج است تا هم شهروندان و هم نیروهای تنظیف شهری در حفظ و نگهداری این مخازن بیش از گذشته کوشا باشند.

وی اضافه نمود: در بعضی نقاط نیز مخازنی را که تنها چرخ های آن ها معیوب شده اند تعمیر و بازسازی می شوند تا مورد استفاده بهتری قرار گیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس همچنین از شهروندان درخواست کرد به منظور جلوگیری از انباشت زباله در محلات از قرار دادن زود هنگام زباله در مخازن پیش از ساعت 21 خودداری نمایند.

موحدی نژاد در خاتمه یادآور شد: اگر شهروندان در هر نقطه از شهر با انباشت زباله روبرو شدند به سامانه 137 شهرداری بندرعباس اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آن ها در کمترین زمان ممکن اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1295

به "اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و نوسازی مخازن زباله در بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و نوسازی مخازن زباله در بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید