بازرسی از یک هزار و 650 واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

به گزارش مجله کوروش بزرگ، معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، از یک هزارو 650 واحد صنفی بازرسی و برای 24 متخلف پرونده تشکیل شد.

بازرسی از یک هزار و 650 واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سازمان صمت استان، بیژن بهرامی با اعلام این خبر، ارزش ریالی تخلفات کشف شده را 7 میلیون و 520 هزار تومان اعلام و اظهار کرد: بیشترین تخلفات در زمینه درج نشدن قیمت و گران فروشی بوده است.

وی افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با هدف نظارت بر بازار نوشت افزار، کیف و کفش و سایر کالاهای مورد نیاز دانش آموزان تا 15 مهرماه ادامه دارد.

بهرامی ادامه داد: این طرح در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و پیشگیری از بروز هرگونه تخلف توسط عوامل سودجو و فرصت طلب اجرا می شود.

وی گفت: در این طرح، 40 گروه بازرسی تمامی تخلف مربوط به گرانفروشی، فروش اجباری نوشت افزار توسط کتابفروشی های توزیع کننده کتاب، صادرنشدن فاکتور و فروش نوشت افزار تقلبی و قاچاق و لباس فرم مدارس را شناسایی و رسیدگی می کنند.

وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف همچون گران فروشی و درج نکردن قیمت موارد را به سامانه تلفنی 124 اداره کل صنعت معدن و تجارت استان اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 397

به "بازرسی از یک هزار و 650 واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی از یک هزار و 650 واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید