بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی در شهرستان ورامین

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی طی یک ماه گذشته در این شهرستان اطلاع داد.

بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی در شهرستان ورامین

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ورامین، جلسه کارگروه تخصصی آرد و نان با هدف ارتقاء کیفیت و ساماندهی واحدهای نانوایی ، آنالیز مسائل توزیع آرد و رسیدگی به مسائل بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان با حضور سایر اعضاء در محل اداره صنعت ، معدن وتجارت برگزار گردید.

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در این جلسه مسائل آرد و نان شهرستان را مطرح نمود و گفت: با توجه به شرایط کنونی و فشارهای مالی و معیشتی در جامعه و اپیدمی ویروس کرونا، اتخاذ تصمیمات مناسب با عنایت به مصرف بیشتر نان در سبد غذایی همشهریان امری مهم و تاثیرگذار دانست .

وی بر تشدید نظارت ها و بازرسی ها تاکید نمود و اضافه کرد: طرح تشدید نظارت های مشترک از شرایط نانوایی ها در مورد جلوگیری از آرد فروشی، کم فروشی و گرانفروشی و کیفیت نان اجرا و نتیجه به صورت ماهانه به کارگروه ارائه گردد بعلاوه در راستای افزایش کنترل و نظارت بر عملکرد نانوایی ها و توزیع عادلانه آرد ، مصرف و توزیع آرد به صورت مستمر و دقیق رصد می گردد .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین توضیح داد: در یک ماه گذشته تعداد 225واحد نانوایی مورد بازرسی قرار گرفته اند که از این تعداد 20 واحد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده هایی با ارزش ریالی مجموعا 194 میلیون ریال به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده اند .

میرزایی گفت: رعایت بهداشت فردی، بهداشت محیطی، عدم استفاده از نمک های غیرمجاز و جوش شیرین و… در بازرسی های انجام شده از واحدهای خبازی مدنظر قرار می گیرد و بر تاکید دوباره رعایت موارد فوق پرداخت .

در ادامه جلسه هم به درخواست های متقاضیان واحد های نانوایی درجهت تغییرات درنوع پخت، جابه جایی، افزایش سهمیه آرد و … پرداخته شد که توجه به تخلف برخی از واحدهای نانوایی ، سهمیه آرد 2 واحد نانوایی کاهش داده شد .

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1868

به "بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی در شهرستان ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی در شهرستان ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید