باغ های زیبا و بدون بازدیدکننده لاله هلند در دوران کرونا!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، هرساله میلیون ها بازدیدنماینده از سراسر دنیا برای دیدن یکی از زیباترین و مشهورترین باغ ها در دنیا یعنی باغ کوکنهوف در هلند به این کشور سفر می نمایند.

باغ های زیبا و بدون بازدیدکننده لاله هلند در دوران کرونا!

جهت دریافت خدمات ویلا سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغبانان بی وقفه برای پرورش 7 میلیون پیازچه گل که هرساله در فصل بهار آماده شکوفایی هستند در کوشش اند و باغ را آماده پذیرایی از جمعیت در زمان بازگشایی می نمایند. اما سال 2020 شبیه به سال های گذشته نیست. با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن این با، مردم دیگر نمی توانند شاهد شکوفایی این لاله ها باشند. خوشبختانه یک عکاس توانسته برای نشان دادن گل های شکوفاشده این باغ از آن ها عکاسی کند.

آلبرت دروس که عکاس منظره در هلند است، نه تنها هوادار عکاسی از لاله ها وسایر گل های محلی است بلکه در حیات وحش نیز عکاسی می نماید. عکاسی در کوکنهوف که درحالت عادی به مدت 2 ماه مملوء از گردشگران و محلی هاست، حتی با نبود بازدیدنمایندگان نیز زیباست. حال دروس از این موقعیت عجیب استفاده نموده و وقتی باغبانان درحال نگهداری ازگل ها بودند، به داخل باغ رفته و از این فضای زیبا عکاسی نموده است.

پس از تماس با مسئولین کوکنهوف و ابزار تمایل برای عکاسی ازگل های سال جاری، به او اجازه داده شد که اختصاصاً وارد این باغ مشهور گردد. او تمام روز در میان گل ها و در مساحتی حدود 79 هکتار قدم می زد و از شکوفه های سال جاری لذت می برد. او از رودخانه های آبی و مشهور سنبل گرفته تا آسیاب بادی کوکنهوف همه را به تصویر کشیده است.

چه صحنه زیبایی، رنگ های پرطراوت و گلبرگ های تازه ای که بهار را فریاد می زنند. نمایش صنعت پرورش گل هلند همچنان درحال رشد است، حال چه مردم بتوانند در این باغ ها حضورداشته باشند یا چه به واسطه شیوع بیماری امکان بازدید از این باغ ها را نداشته باشند. در سال 2020 دیدن باغ کوکنهوف را مدیون عکس های دِروس و تفکر صنعتی او و تمایل مسئولین باغ برای گگرددن درهای باغ به سوی او هستیم.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1065

به "باغ های زیبا و بدون بازدیدکننده لاله هلند در دوران کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ های زیبا و بدون بازدیدکننده لاله هلند در دوران کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید