برای حمایت از مشتریان در دوران کرونا چه نموده ایم؟

به گزارش مجله کوروش بزرگ، روزهای سختی است و ما باور داریم نقش خبرنگاران در این دوران باید بیشتر از همواره مسئولانه باشد. هر لحظه در تلاشیم تا تمام ظرفیت خبرنگاران برای تأمین و ارسال کالاهای مشتریانی که این روزها بیشتر از همواره به خرید اینترنتی احتیاج دارند به کار گرفته گردد و تا حد امکان نیز افزایش یابد.

برای حمایت از مشتریان در دوران کرونا چه نموده ایم؟

همه گیری دنیای کرونا باعث ایجاد 3 تغییر عمده در ارائه خدمات خبرنگاران به مشتریان شد؛

  • تعداد سفارش های درخواستی به شدت زیاد شد؛
  • محدودیت ایجاد شده در ترددها باعث اختلال در ارسال کالای فروشندگان مختلف به مراکز پردازش خبرنگاران شد؛
  • اجرای پروتکل های بهداشتی برای حضور همکاران، بسته بندی و ارسال سفارش ها، کارها را کند نموده بود.

این شرایط خاص و کاستی های موجود باعث شد تا برخی از مشتریان در روزهای گذشته امکان ثبت سفارش در بازه دلخواه شان را نداشته باشند. اقداماتی که برای پشتیبانی از مشتریان خود در همه گیری دنیای کرونا انجام داده ایم در چند محور متمرکز بوده است؛

  • بازه ارسال سفارش ها را به طور موقت، محدود نموده ایم تا تأمین و ارسال کالاهای ضروری با سرعت بیشتری انجام و سفارش ها با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی ارسال گردد.
  • البته در همان روزهایی که سفارش گذاری محدود شد هم روزانه به طور متوسط 300 هزار کالا برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می شد و دلیل عدم امکان سفارش گذاری جدید در برخی از مواقع این بود که حجم سفارش ها از این عدد که تمام ظرفیت زیرساختی خبرنگاران بود، بیشتر می شد. پاسخ به این حجم از افزایش تقاضای جدید که پیش بینی نشده بود و در شرایط عادی نیز وجود نداشته است، احتیاج به زیرساخت های لجستیکی و فناورانه گسترده، انبارها، مراکز پردازش و عملیات متعدد و منابع انسانی آموزش دیده دارد که به هیچ وجه امکان ایجاد آن به طور یک شبه یا حتی چندهفته ای برای هیچ شرکتی در دنیا میسر نیست؛ به همین دلیل، عظیم ترین شرکت های فناوری دنیا مانند علی بابا و آمازون و اوکادو نیز با چالش های جدی در این روزها روبرو هستن.
  • اگر جزو کسانی هستید که در روزهای گذشته با پیغام عدم امکان ثبت سفارش روبرو شده اید، عذرخواهی ما را بپذیرید. خوشبختانه هم اکنون با اقدامات مختلف و بهبودهایی که در بخش های مختلف خبرنگاران انجام گرفت، محدودیت های بازه های ارسال سفارش برداشته شده است. از مهم ترین این اقدامات انتشار فراخوان برای استخدام 2 هزار نیروی جدید در عملیات بود که تا به امروز 700 همکار به خانواده خبرنگاران اضافه شده اند.
  • از همه مشتریانمان درخواست می کنیم تا فقط با ثبت سفارش های ضروری، امکان ثبت سفارش را برای تعداد بیشتری از هموطنان در این روزهای سخت مهیا سازند.
  • برای محافظت از مشتریان در برابر شیوع ویروس کرونا و سلامت همکاران خود، مراکز پردازش خبرنگاران، انبارها، ماشین های توزیع و ارسال را بر اساس استانداردهای اعلامی سازمان های دنیای چندبار در روز ضدعفونی می کنیم. کل مراکز پردازش و انبارهای خبرنگاران هر شب نیز با دقت ضدعفونی می شوند.
  • برای تأمین و موجود بودن تنوع 2 میلیونی محصولات در خبرنگاران، بیش از 40 هزار فروشنده از سراسر کشور کوشش می نمایند. تأمین نمایندگانی که در روزهای قرنطینه برای رساندن کالای مورد احتیاج مشتریان حتی در روزهای تعطیل عید از پا ننشستند و کار کردند. بخشی از کاستی ها به دلیل محدودیت هایی بود که در تردد برخی از فروشندگان و کسب وکارهای فعال در پلتفرم مارکت پلیس خبرنگاران ایجاد شده بود و این عزیزان نمی توانستند کالاهای خود را به مراکز پردازش خبرنگاران در برخی از استان های کشور برسانند.
  • از 40 هزار فروشنده در خبرنگاران که این روزها قهرمانانه برای تأمین کالاها کوشش نموده اند عده محدودی تخلفاتی داشتند. با نظارت دقیق کوشش می کنیم تا فروشنده ای به طور غیرطبیعی قیمت ها را بالا نبرد. گزارش های مشتریان در این خصوص که در مرکز تماس یا شبکه های اجتماعی دریافت می گردد به دقت آنالیز و با فروشندگان متخلف بصورت جدی برخورد می گردد.
  • با تمام دشواری ها، خبرنگاران با تمام توان کوشش نموده است خدمات خود را به میلیون ها نفر از هموطنان کشور ادامه دهد. تمامی توان لجستکی، تکنولوژیکی و زیرساختی خود اعم از 30 مرکز پردازش، توزیع و جمع آوری کالا در تمامی استان ها را به خدمت گرفتیم تا بتوانیم روزانه صدها هزار کالا را به مردم سراسر کشور، از شهرهای عظیم تا دورترین روستاها، برسانیم. برای ادامه این کوشش با تمام توان در کنار مردم عزیز کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم مسئولیت خود را به درستی انجام دهیم.
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 966

به "برای حمایت از مشتریان در دوران کرونا چه نموده ایم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حمایت از مشتریان در دوران کرونا چه نموده ایم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید