فزونی سه گله پرسپولیس برابر شاهین شهرداری بوشهر در نیمه نخست

به گزارش مجله کوروش بزرگ، دیدار تیم های پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر در نیمه نخست با رجحان سه بر صفر سرخ پوشان تهرانی به خاتمه رسید.

فزونی سه گله پرسپولیس برابر شاهین شهرداری بوشهر در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 16:45 در استادیوم شهید مهدوی میزبان پرسپولیس بود که نیمه نخست این دیدار با فزونی سه بر صفر شاگردان کالدرون به سرانجام رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور در دقایق 3 و 38 وحید امیری در دقیقه 29 گلزنی کردند.

در شروع نیمه نخست این دیدار، پرسپولیس بازی را هجومی شروع کرد و سعی داشت با طرحی حملاتی در همان ابتدای کار دروازه حریف را باز کند. شاگردان کالدرون در دقیقه 3 این دیدار فرصت بسیار خوبی داشتند تا دروازه حریف را باز نمایند اما ضربه سر علی علیپور راهی به دروازه پیدا نکرد. در ادامه در دقیقه 5 کار ترکیبی وحید امیری و مهدی ترابی فرصت بسیار خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد تا علیپور که درون محوطه جریمه شاهین شهرداری صاحب توپ شده بود، اولین گل بازی را به ثمر برساند.

در ادامه این دیدار باز هم حملات پرسپولیس روی دروازه شاهین شهرداری ادامه پیدا کرد اما بی دقتی قرمزپوشان زمین اجازه نداد دروازه شاهین باز گردد. در یکی از این موقیت ها، در دقیقه 16 مهدی ترابی فرصت بسیار خوبی برای شوتزنی بد دست آورد اما شوت پای چپ او را دروازه بان شاهین مهار کرد.

با گذشت زمان، بازی کمی متعادل شد اما در این بین اشتباهات مدافعان شاهین، فرصت هایی برای پرسپولیس ایجاد کرد. در دقیقه 23 فرصت خوبی نصیب علی علیپور شد تا با یک شوت دروازه حریف را با خطر روبه رو کند اما این بازیکن ترجیح داد پاسی را برای وحید امیری درون محوطه جریمه شاهین ارسال کند و در ادامه این بازیکن با پاس رو به عقب توپ را به علیپور برگرداند اما مهاجم پرسپولیس نتوانست دروازه را باز کند و شوت او پس از برخورد به مدافع شاهین، به گل تبدیل نشد.

در ادامه در دقیقه 29محسن ربیع خواه با شوت پای راست دروازه راه هدف قرار داد که با اشتباه دروازه بان شاهین توپ به وحید امیری رسید و این بازیکن نیز گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

با وجود اینکه پرسپولیس دو بر صفر از حریف پیش بود باز هم حملات این تیم روی دروازه حریف ادامه داشت و اینبار مهدی ترابی در دقیق 37 درون محوطه جریمه شاهین صاحب توپ شد اما شوت پای چپ او را دروازه بان حریف مهار کرد. در ادامه در دقیقه 38 روی پاس بلندی درون محوطه جریمه شاهین صاحب توپ شد و با یک شوت پای چپ گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی زادگان، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و امید عالیشاه به میدان رفت.

شاهین نیز با ترکیب ماکسیم کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، محمد صادق بارانی، میلاد صارمی، امیر حسین موسی زاده، دانیال مومنی (33ساسان بحرانی)، حسین مالکی، حسن نجفی، بهروز نوروزی فرد، بهمن سالاری، ابوذر صفرزاده بازی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 519

به "فزونی سه گله پرسپولیس برابر شاهین شهرداری بوشهر در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی سه گله پرسپولیس برابر شاهین شهرداری بوشهر در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید