آنالیز فرایند سهام عدالت در هفته گذشته ، افت 3 درصدی سبد 532 هزار تومانی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته سهام عدالت فرایند کاهشی را در پیش گرفت در ابتدای هفته گذشته به رقم 12 میلیون و 428 هزار تومان رسید و در آخرین روز معاملاتی هم در رقم 12 میلیون و 36 هزار تومان به کار خود خاتمه داد.

آنالیز فرایند سهام عدالت در هفته گذشته ، افت 3 درصدی سبد 532 هزار تومانی

سهام عدالت روزهای گذشته تحت تاثیر تحرکات اصلاحی و منفی بورس بود و بعضی از روزها ارزش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 11 میلیون تومان هم رسید. اما هفته گذشته سبد 532 هزار تومانی نسبت به هفته سوم شهریور ماه حدودا 3 درصد افت و 351 هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرد.

اخبار مهم سهام عدالت هفته گذشته

مدتی است که اخبار آزادسازی سهام عدالت شنیده می گردد. اگر از تمام سیگنال های سیاسی و اقتصادی منفی بر روی بازار سهام بگذریم روش آزادی سازی سهام عدالت در حال حاضر با توجه به شرایط شکننده سهامداران خرد می تواند فشار فروش مضاعفی را به کلیت بازار وارد کند.

در روزهای گذشته هم گمانه هایی زده شده بود که قرار است آزادسازی سهام عدالت انجام گردد اما با توجه به نظر کارشناسان بازار سرمایه در حال حاضر با احتیاط بیشتری باید درباره سهام عدالت نظر داد.

هفته گذشته گمانه هایی هم از سمت مجلسی ها زده شد تا به شرط تامین منابع اقتصادی تا خاتمه سال جاری به کسانی که فاقد سهام عدالت هستند، این سهام تعلق بگیرد. البته تا زمانی که تکلیف پرداخت سودهای سهام عدالت و آزادسازی آن تعیین نگردد اضافه کردن جمعیت بیشتر در سهام عدالت به نظر کار منطقی نمی رسد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1851

به "آنالیز فرایند سهام عدالت در هفته گذشته ، افت 3 درصدی سبد 532 هزار تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فرایند سهام عدالت در هفته گذشته ، افت 3 درصدی سبد 532 هزار تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید