برگزاری جشنواره مجازی در خانه با هنر می مانیم ویژه دانش آموزان گیلانی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/گیلان معاون فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از برگزاری جشنواره مجازی در خانه با هنر می مانیم ویژه دانش آموزان و فرهنگیان گیلانی در 18 رشته فرهنگی و هنری اطلاع داد.

برگزاری جشنواره مجازی در خانه با هنر می مانیم ویژه دانش آموزان گیلانی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان مسکونی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جمیل عباسی غریب در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری این جشنواره در ایام تعطیلی مدارس اظهار کرد: جشنواره در خانه با هنر می مانیم با موضوع کرونا و راه های پیشگیری از آن برگزار می گردد و دانش آموزان و فرهنگیان استان می توانند 18 رشته آثار خود را به وسیله فضای مجازی و یا ادارات آموزش و پرورش استان ارسال نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را تا خاتمه فروردین ماه به ادارات آموزش و پرورش استان تحویل دهند یا به آدرس @almonir82 در پیغام رسان ایتا ارسال نمایند، اضافه نمود: این جشنواره در رشته های نقاشی، طراحی، تکنوازی، کاریکاتور، پوستر، عکاسی، مجسمه سازی، تصویرسازی، کاردستی، پویانمایی، سفالگری، نماهنگ، تکخوانی(ویژه پسران و آقایان)، سخنوری، خوشنویسی، داستان کوتاه، شعر و نمایشنامه نویسی برگزار می گردد.

وی استقبال از این جشنواره مجازی را خوب توصیف کرد و گفت: تا به امروز بیش از 200 اثر دریافت شده است، از نفرات برتر جشنواره در خانه با هنر می مانیم در مراسمی تقدیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 802

به "برگزاری جشنواره مجازی در خانه با هنر می مانیم ویژه دانش آموزان گیلانی" امتیاز دهید

5 کاربر به "برگزاری جشنواره مجازی در خانه با هنر می مانیم ویژه دانش آموزان گیلانی" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره مجازی در خانه با هنر می مانیم ویژه دانش آموزان گیلانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید