برگزاری مراسم عروسی در کوه ها به خاطر کرونا!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نعمت الله دستیاری اظهار کرد: با توجه به فرایند افزایشی کرونا در رومشکان شورای تامین مصوب نموده که هرگونه مراسم عزا و عروسی برگزار نشود و با کسانی که در این خصوص همکاری نکنند، برخورد خواهد شد.

برگزاری مراسم عروسی در کوه ها به خاطر کرونا!

وی در مصاحبه با ایسنا، ادامه داد: متاسفانه موضوعی که الان در رومشکان باب شده این است که بیشتر عروسی ها را در کوه ها و با حضور افراد زیادی برگزار می نمایند.

دستیاری با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی اجازه بازگشایی مدارس را نخواهیم داد، توضیح داد: دلیل این تصمیم فرایند افزایشی کرونا در رومشکان بوده و متاسفانه بعضی از مردم به هیچ وجه رعایت نمی نمایند.

فرماندار رومشکان با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملزم به بیماریابی و نمونه گیری از فعالان مشاغل پرخطر شده است، اضافه کرد: البته یکی از دلایل فرایند افزایشی کرونا در رومشکان این است که ما بیماریابی می کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری و دهیاری ها برای گندزدایی و ضدعفونی موظف شده اند، تاکید نمود: برای مقابله با کرونا اقدامات خوبی در رومشکان اجرا می گردد، اما تا مردم رعایت ننمایند این اقدامات موثر نخواهد بود.

دستیاری با بیان اینکه نظارت ها بر اماکن و مغازه ها تشدید خواهد شد، اضافه کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نیز باید در همه صنوف و ادارات انجام گردد و از حضور ارباب رجوع بدون دستکش و ماسک در ادارات جلوگیری می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1059

به "برگزاری مراسم عروسی در کوه ها به خاطر کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم عروسی در کوه ها به خاطر کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید