بنیاد مسکن برای ساخت مسکن استیجاری اعلام آمادگی کرد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران (پانا) - سرپرست سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می گوید ما باید در ساخت مسکن استیجاری پیشگام شویم از این رو بنیاد مسکن ساخت مسکن استیجاری را به دولت پیشنهاد داده است.

بنیاد مسکن برای ساخت مسکن استیجاری اعلام آمادگی کرد

عزیزالله مهدیان امروز در مراسم تودیع خود و معارفه اکبر نیکزاد ثمرین بعنوان رئیس نو بنیاد مسکن، با بیان اینکه نهاد بنیاد مسکن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل و در حوزه مسکن محرومان فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: از ابتدا تا به امروز بیشتر فعالیت های بنیاد مسکن در حوزه ساخت مسکن محرومان بوده است و در بحث بازسازی منطقه ها جنگ زده بنیاد مسکن فعالیت های بسیار گسترده ای انجام داد. این بنیاد از سال 1360 که فعالیت خود را آغاز نموده همراه با جنگ اقدامات مؤثری در حوزه بازسازی انجام داد به طوری که یک واحد مسکونی را دو تا سه بار بازسازی می کرد اما به علت آنکه دوباره بمباران می شد مجبور بود از ابتدا دوباره ساخت آن را آغاز کند.

سرپرست سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان نمود: بنیاد مسکن نهادی در حوزه ساخت مسکن است که همگام با بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام فعالیت خود را انجام می دهد و نمایندگی های بسیار گسترده ای در سراسر شهرهای مختلف دارد.

وی توضیح داد: ضرورت تأمین مسکن برای محرومان بسیار مهم است و مسائل خود را دارد که البته خوشبختانه در سال های اخیر این اقدامات پیشرفته است.

مهدیان با اشاره به این که بنیاد مسکن تا به امروز ساخت پنج هزار مسکن محرومان را آغاز نموده است، گفت: ساخت مسکن شهری برای خانواده های محروم در شهرها به علت آنکه رقم بالاتری دارد سخت است، بنابراین ما اولویت ساخت مسکن محرومان را در روستاها ادامه می دهیم.

وی اضافه نمود: بنیاد مسکن ساخت مسکن استیجاری را به دولت پیشنهاد داده است. ما باید در ساخت مسکن استیجاری پیشگام شویم و این موضوع هم در دولت مطرح شده و امیدواریم بتوانیم آن را در دستور کار خود قرار دهیم.

مهدیان بیان نمود: زمینه فعالیت کار دولت نو فراهم شده و امیدواریم قول هایی که در این خصوص داده اند را بتوانیم اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1840

به "بنیاد مسکن برای ساخت مسکن استیجاری اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد مسکن برای ساخت مسکن استیجاری اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید