بیانیه باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده شکایت برانکو، احتمال بسته شدن موقت پنجره وجود دارد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای اعلام نمود درصورت بسته شدن پنجره جابجایی این باشگاه نیز جای نگرانی وجود ندارد و به محض واریزپول، پنجره باز خواهد شد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده شکایت برانکو، احتمال بسته شدن موقت پنجره وجود دارد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس دراین بیانیه خطاب به طرفداران آورده است:

صداقت بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با طرفداران است.

بدین روی صریح، شفاف و صادقانه به اطلاع طرفداران فهیم پرسپولیس می رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره جابجایی باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد اما جای نگرانی نیست.

از یک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی 20 روزه بگیریم. درغیراین صورت هم به سرمربی دوست داشتنی و جنتلمن کروات حق می دهیم به دلیل بد عهدی های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالا پنجره جابجایی تیم به صورت موقت بسته شود. اگرچنین اتفاقی هم بیفتد باز باشگاه پرسپولیس سر وعده خود مانده و دستمزد آقای برانکو را درزمان تعیین شده 20 روزه به حساب این مرد شریف واریز خواهد کرد.

از طرف دیگر به سمع و نظر طرفداران پرشورو شمارپرسپولیس می رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره های جابجاییی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته شوند به محض پرداخت پول باز خواهند شد. طبق معمول برای حل این مسئله به همراهی و صبوری شما طرفداران نیازمبرم داریم. همان طور که درزمان جابجایی با همراهی شما پرسپولیسی ها و تلاش شبانه روزی فعال ترین تیم لقب گرفتیم، ازاین بحران موقت نیز با کمک طرفداران صبورو بی نظیربه سلامت عبور خواهیم کرد.

در پایان یک بار دیگر از همه شما طرفداران و دوستداران پرسپولیس تشکر می کنیم و امیدواریم در کنار و همراه یکدیگر از موفقیت های حاصله همچون 4 سال گذشته لذت ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1268

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده شکایت برانکو، احتمال بسته شدن موقت پنجره وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده شکایت برانکو، احتمال بسته شدن موقت پنجره وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید