تذکر نماینده نایین نسبت به گرانی قیمت گوشت قرمز

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نماینده مردم نایین در مجلس گفت: با وجود پرداخت یارانه به دامداران قیمت گوشت قرمز همچنان روبه افزایش است.

تذکر نماینده نایین نسبت به گرانی قیمت گوشت قرمز

به گزارش خبرنگاران، عباس پوربافرانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس با استناد به ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس متذکر شد: اصرار بر حفظ قیمت فعلی کالاهای اساسی بدون نظارت موجب از بین بردن منابع کشور شده است. با وجودی که دولت یارانه به برخی از دامداران می دهد، هیچ کنترلی بر قیمت گوشت وجود ندارد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: مردم اجبارا هر قیمتی که در بازار عرضه می گردد را می پذیرند اگر این چنین نکنند مجبورند سفره های خود را خالی ببینند. امیدوارم مجلس تدبیری بیندیشد تا نظارت بر تخصیص یارانه و کنترل قیمت ها افزایش یابد.

نماینده نایین در تذکر به وزرای نفت و راه، گفت: بسیاری از پروژه های عمرانی و جاده های روستایی و شهری از جمله در شهرستان نائین مدت هاست مصداق کبریت و قیر شده است. مدتی بود که پولی برای تخصیص وجود ندارد، مردم صبر کردند تا اعتبارات حداقلی تخصیص یافت و حالا باید منتظر قیر بمانیم. مردم در جاده ها آسیبهای جانی و مالی می بینند و باید هر چه سریعتر با تخصیص قیر مسائل جاده های مواصلاتی رفع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 121

به "تذکر نماینده نایین نسبت به گرانی قیمت گوشت قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر نماینده نایین نسبت به گرانی قیمت گوشت قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید