ترامپ درباره حضور در انتخابات آینده سکوت کرد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا با تکرار ادعای تقلب انتخاباتی در 2020، از اظهار نظر درباره حضور خود در انتخابات آینده خودداری کرد و گفت می خواهم کمی در این زمینه ساکت باشم.

ترامپ درباره حضور در انتخابات آینده سکوت کرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

دونالد ترامپ شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با مکس نیوز همچنان با حفظ پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 اضافه نمود اتفاقات بد و نادرستی رخ داده است که باید مورد آنالیز قرار گیرد.

وی ادامه داد تا آنجا که به من مربوط است پیروز شدیم. آنچه که رخ داده ننگ آور است، کاملاً ننگ آور است.

ترامپ با تکرار اینکه در انتخابات 2020 حدود 12 میلیون رای از 2016 بیشتر داشته است، اضافه نمود ما تنها سه میلیون رای بیشتر می خواستیم، اما نمی توانستیم ضرر کنیم و 12 میلیون بیشتر گرفتیم. اما اتفاقات بدی افتاد. شما آن را پوشش داده اید و می دانید.

وی با تاکید بر اینکه واقعا اتفاقات بد و نادرست رخ داده است، گفت همچنان در حال برنامه ریزی برای تحقیق در خصوص بی نظمی های انتخاباتی است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا با اشاره به حضور طرفداران خود در 17 دی ماه مقابل کاخ سفید و کنگره آمریکا که منجر به یورش به کنگره شد، گفت: وقتی آنها می گوینددزدی را متوقف کنید، آنها فقط شوخی نمی نمایند. این یک شرمساری است. مانند انتخابات یک کشور دنیا سوم بود، بنابراین ما باید این مساله را درست کنیم و فکر می کنم به آنچه رخ داده است، برسیم.

ترامپ، انتخابات در ایالت های نوسان دار را ننگ آور دانست و در حالیکه از توئیتر ممنوعیت دائمی دریافت نموده است، اضافه نمود: توئیتر بسیار کسل نماینده شده و میلیون ها نفر در حال ترک آن هستند.

وی به بحث درباره ایجاد بالقوه بستر رسانه اجتماعی خود برای حمایت از آنچه نظرات 75 میلیون رای دهنده خود پرداخت و اظهار کرد: ما واقعاً در توییتر مورد آزار و اذیت قرار می گرفتیم. آنها انواع پرچم ها را نصب می کردند. آنها تقریبا هر چیزی را که می دیدید، پرچم گذاری می کردند، هرچه می گفتم پرچم گذاری می شد. این ننگ آور است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا مدعی شد: شما کشورهای خارجی دیگری نیز دارید که بدترین سخنان ممکن را می گویند و آنها(توئیتر) در این مورد کاری نمی نمایند. این بسیار کسل نماینده شده است. ما نمی خواهیم به توئیتر برگردیم.

ترامپ با این ادعا که دموکرات ها آمریکا را آخر قرار داده اند، گفت: آنها قصد دارند همه چیز را در برابر چین رها سازند و همچنین در برابر ایران.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1547

به "ترامپ درباره حضور در انتخابات آینده سکوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ درباره حضور در انتخابات آینده سکوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید