ترکی: بازی پرسپولیس - داماش باید لغو گردد، 10 درصد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم فوتبالی نیستند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کارشناس داوری فوتبال ایران تایید کرد که بازی پرسپولیس و داماش باید لغو گردد.

ترکی: بازی پرسپولیس - داماش باید لغو گردد، 10 درصد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم فوتبالی نیستند

به گزارش ، محسن ترکی، کارشناس داوری فوتبال ایران درباره اتفاقات اتفاق افتاده در دیدار تیم های پرسپولیس و داماش گیلان اعلام کرد: این موضوع جای تأسف دارد، اگر ذره ای برای تیم داماش احترام می گذاشتند این اتفاقات پیش نمی آمد. جلسه قبل از بازی را برای همین چیز ها گذاشته اند و در آن تمام صحبت ها در مورد مسائل این چنینی انجام شود. فکر می کنم نزدیک به 15 الی 20 نفر از فدراسیون فوتبال به اهواز رفته اند، اما نمی دانیم آنجا چه کار می کردند و فقط کت و شلوار را گرفته اند.

او اضافه کرد: از فدراسیون فوتبال نفرات زیادی را می برند تا فقط مدال را داخل سینی بگذارند و روی سکو ببرند. این افراد از صبح کجا بودند و اگر نیروی انتظامی نتوانسته طرفداران را کنترل کند باید این موضوع آنالیز شود. باید آنالیز نمایند چه کسانی کوتاهی نموده اند. من معتقدم در نهایت همه این بی نظمی ها به فدراسیون فوتبال باز می شود و این اتفاقات سوء مدیریت است. آقایان رفته اند که فقط جشنی برگزار نمایند و گفته اند پیک نیک است می رویم و می آییم. من حق را به باشگاه داماش می دهم.

ترکی ادامه داد: در قوانین هم مهمترین مسئله حفظ امنیت زمین و سکو ها است. این موضوع به چارچوب زمین هم مربوط نمی شود و از داوران می خواهند اگر تنش روی سکو ها هم بود، بازی را لغو کند. به نظرم این مسابقه شرایط انجام را نداشت و ما دیدیم که 2 بار بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند، اما هر بار بازی به دلایلی شروع نشد. فکر می کنم برای بار سوم دیگر نباید این اتفاق بیفتد و بازی باید لغو شود. وقتی سیاسیون در فوتبال دخالت می نمایند، همین می شود.

کارشناس داوری فوتبال ایران در انتها گفت: نماینده مجلس هزار و یک کار دارد، اما درباره فوتبال هم حرف می زند. 6 ماه تا یک سال تا انتخابات مجلس باقی مانده است و نماینده به همین خاطر در فوتبال ورود می نماید و نتیجه آن این می شود. اگر ما درست برخورد می کردیم الان مدیرعامل یک تیم نمی گفت ما بازی نمی کنیم. همه چیز برای طرفدار است، فیفا هم فوتبال را برای طرفداران برگزار می نماید و تمام این اتفاقات به خاطر سوء مدیریت فوتبال است. اگر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را ببنید، 10 درصد از آن فوتبال بیرون نمی آید. ما در هیئت رئیسه فقط اصفهانیان و ممبینی را به عنوان افراد فوتبالی داریم که آن ها هم زیاد در امور دخالت داده نمی شوند، زیرا سیاسی نیستند.

پرسپولیس - داماش/ گام انتهای برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 210

به "ترکی: بازی پرسپولیس - داماش باید لغو گردد، 10 درصد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم فوتبالی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکی: بازی پرسپولیس - داماش باید لغو گردد، 10 درصد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم فوتبالی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید