تعلیق سفر به عتبات تا اطلاع بعدی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت زائران و شرایط فعلی و احتیاج به رعایت اصول بهداشتی کلیه سفر های عتبات تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمد.

تعلیق سفر به عتبات تا اطلاع بعدی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش، سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای گفت: با توجه به اهمیت سلامت زائران عزیز و گرانقدر برای خادمان آن ها در سازمان حج و زیارت در شرایط فعلی و احتیاج رعایت اصول بهداشتی در کل کشور از یک سو و همچنین بسته بودن مرز های ایران و عراق از سوی دیگر، مقرر شد کلیه سفر های عتبات عالیات عراق تا اطلاع ثانوی بحالت تعلیق در آید.

او اضافه کرد: با توجه به شمار زیاد عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) که مشتاقانه منتظر زیارت حرم های مطهر در عتبات عالیات هستند، به اطلاع می رساند در صورت هرگونه تغییری در شرایط موجود و گشوده شدن مرز های دو کشور برای اعزام زائران و چشم انتظاران، مراتب به وسیله سایت رسمی سازمان حج و زیارت و رسانه ها به اطلاع مردم عزیز و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 726

به "تعلیق سفر به عتبات تا اطلاع بعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق سفر به عتبات تا اطلاع بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید