تمجید رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا از ورزشکاران ایران

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا تأکید کرد جوانان ایران در مسابقات داخل سالن آسیا خوش درخشیدند.

تمجید رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا از ورزشکاران ایران

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی، ناصر نصیری رییس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و رئیس انجمن واکو ایران گفت: خوشبختانه ملی پوشان کشورمان در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از نام و اعتبار ایران به خوبی دفاع کردند و با کسب دوازده مدال قدرت خود را به منصه ظهور رساندند.

نایب رئیس سازمان جهانی واکو اضافه نمود: کسب پنج مدال طلا، دو نقره و و پنج برنز در عشق آباد به آسانی بدست نیامد و بی شک حمایت وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان، مسئولان علاقه مند کمیته ملی المپیک و محمد علیپور ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی در این موفقیت نقش مهمی داشت. ضمن اینکه باید از زحمات بهزاد کتیرایی سرپرست تیمهای ملی مردان و زنان کشورمان ، مربیان تلاشگر و یکایک ملی پوشان دلاور تشکر کنم.

نصیری اضافه نمود: این موفقیت بزرگ در حالی کسب شد که ملی پوشان در یک اردوی کوتاه مدت حضور داشتند ولی برای حضوری پرقدرت تر در رقابت های جهانی مجارستان که حدود چهل روز دیگر برگزار می گردد احتیاج به حمایت جدی تر مسئولان داریم. با توجه به پتانسیل موجود و انگیزه بالایی که ملی پوشان دارند، امیدوار هستیم که در این پیکارهای معتبر جهانی نیز به موفقیت های خوبی برسیم.

وی گفت: باید از وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم که ادامه فعالیت این انجمن را مجدداً به فدراسیون انجمن های ورزشی محول کردند که در این راستا مشکل اساسی انجمن واکو ایران رفع گشت و بر حضور ورزشکاران ما در بازی های آسیایی داخل سالن و فنون رزمی عشق آباد مهر تایید زده شد.

نصیری اضافه نمود: انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران با 5 طلا، 2 نقره و 5 برنز در عشق آباد نقش بسزایی در کسب مقام سومی کاروان ورزشی ایران (کاروان شهید والا مقام سید محسن حججی) در عرصه قاره آسیا ایفا کرد.

وی در خاتمه گفت: این موفقیت شامخ را به مردم عزیز، مربیان و ملی پوشان تبریک می گویم و امیدوارم در رقابت های آینده بخصوص مسابقات جهانی مجارستان بتوانیم افتخارات دیگری را برای ایران عزیز به ارمغان بیاوریم. همچنین از رسانه های داخلی نیز تشکر می کنم که موفقیت های اخیر کیک بوکسینگ واکو را به خوبی پوشش دادند و باعث خوشحالی علاقه مندان به ورزش شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 733

به "تمجید رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا از ورزشکاران ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا از ورزشکاران ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید