توقیف سه شناور حامل کالای قاچاق در خلیج فارس

به گزارش مجله کوروش بزرگ، فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف سه شناور حامل کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در آب های خلیج فارس اطلاع داد.

توقیف سه شناور حامل کالای قاچاق در خلیج فارس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرماندهی دریابانی استان بوشهر، سردار ولی الله رضایی نژاد در این خصوص اظهار کرد: دریابانان طی یک عملیات برنامه ریزی شده و منسجم شناوران متخلف را شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن موتور یخچال صنعتی، شارژر فندکی خودرو، اسباب بازی و لوازم آرایشی بهداشتی کشف کردند.

وی مطرح کرد: دریابانان پایگاه دریابانی بوشهر با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر حمل و جاسازی کالای قاچاق در سه فروند شناور در معابر غیرقانونی آگاه شدند که بلافاصله آنالیز ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رضایی نژاد اضافه نمود: در این عملیات 9 نفر متهم دستگیر و سه فروند شناور، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف شد و کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 5 میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر اعلام کرد: در راستای تشدید مقابله با کالای قاچاق، از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های خلیج فارس و سواحل استان بوشهر توسط دریابانی کشف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 399

به "توقیف سه شناور حامل کالای قاچاق در خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف سه شناور حامل کالای قاچاق در خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید