جام حذفی فعلا گذشت، استقلال به حال و هوای لیگ بازگردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی سخت از مرحله یک شانزدهم نهایی در جام حذفی و راهیابی به مرحله بعدی این مسابقات، روز آدینه و در ادامه مسابقات لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده می رود و این ملاقات در حالی برگزار می گردد که آبی پوشان با 22 امتیاز در رده دوم و پدیده با 2 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

جام حذفی فعلا گذشت، استقلال به حال و هوای لیگ بازگردد

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در اینکه استقلال شب خوبی را مقابل نود ارومیه سپری نکرد تردیدی نیست، اما باید بازیکنان و اعضای کادر فنی از حال و هوای این بازی خارج شوند و به فضای لیگ باز گردند. فضای لیگ از فضای جام حذفی کاملاً فرق دارد و آبی پوشان برای آنکه شرایط شان را در بالای جدول حفظ نمایند ناچارند از مشهد دست پر بازگردند.

مربی سابق آبی پوشان بیان داشت: با اینکه پدیده در انتهای جدول واقع شده است، اما نباید این تیم را دست کم گرفت. استقلالی ها باید از دست کم گرفتن تیم نود به مقدار کافی عبرت گرفته باشند و از این به بعد با تمام قوا در همه ملاقاتهای خود به میدان بروند. در این بازی هم نباید به جایگاه پدیده در جدول نگاه کرد و مجیدی باید همانطور تیمش را در این بازی به میدان بفرستد که در ملاقات مقابل سپاهان یا دیگر مدعیان به میدان می فرستد.

وی اضافه نمود: اینکه در فوتبال تیم سخت و ساده یا بازی سخت و راحت نداریم از شعار گذشته و تیم نود ارومیه این درس را به استقلال داد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: استقلالی ها اگر خودشان باشند و با تمام قوا به میدان بروند، نباید مسئله ای برای کسب 3 امتیاز کامل این بازی داشته باشند. اما در غیر این صورت ممکن است در این بازی هم به مشکل برخورد نمایند.

چینی با اشاره به آمارهای استقلال در گل زده و خورده تاکید نمود: خوشبختانه تیم مجیدی در ساختار دفاعی به بلوغ کامل رسیده، اما در بعد حمله و در فاز تهاجمی با گذشت یک سوم از فصل هنوز مشکل دارد؛ و این در حالی است که مهره های تهاجمی خوبی در این تیم حضور دارند. امیدوارم مجیدی و دستیارانش هرچه زودتر این مشکل را هم در استقلال حل نمایند. قطعاً تیمی که از خط دفاعی مستحکم برخوردار است اگر خط حمله زهردار و گلزنی هم داشته باشد بیشتر از دیگران می تواند روی قهرمانی حساب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2007

به "جام حذفی فعلا گذشت، استقلال به حال و هوای لیگ بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فعلا گذشت، استقلال به حال و هوای لیگ بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید