جنگنده روسیه هواپیماهای آلمانی و سوئدی را رهگیری کرد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه (NDCC) وابسته به وزارت دفاع این کشور امروز دوشنبه در بیانیه ای بیان کرد که یک فروند جنگنده روسی سوخو 27 متعلق به ناوگان دریای بالتیک پیروز به رهگیری یک فروند هواپیمای گشت زنی آلمان و یک فروند هواپیمای شناسایی سوئد بر فراز این دریا و در نزدیکی مرزهای روسیه شده است.

جنگنده روسیه هواپیماهای آلمانی و سوئدی را رهگیری کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس بیانیه صادره از سوی مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، جنگنده روسی سوخو 27 در این عملیات توانسته است هواپیمای مذکور را از مرزهای روسیه دور کند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: برای شناسایی اهداف هوایی و جلوگیری از نقض مرز دولتی فدراسیون روسیه، یک جنگنده سوخو-27 از نیروهای پدافند هوایی ناوگان بالتیک به هوا برخاست.

بر اساس اعلام مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، اهداف هوایی به عنوان هواپیمای گشتی پایگاه اوریون R-3C نیروی دریایی آلمان و هواپیمای شناسایی گلف استریم نیروی هوایی سوئد شناسایی شدند.

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در این بیانیه می افزاید: تمامی مراحل پرواز جنگنده مذکور کاملاً منطبق با مقررات بین المللی در رابطه با استفاده از حریم هوایی صورت گرفت و به هواپیمای آمریکائی اجازه نقض مرز فدراسیون روسیه داده نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1299

به "جنگنده روسیه هواپیماهای آلمانی و سوئدی را رهگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده روسیه هواپیماهای آلمانی و سوئدی را رهگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید