جواد رمضی: به دنبال اصلاح اساسنامه فدراسیون کارگری هستیم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: با اصلاح اساسنامه فدراسیون ورزش کارگری، به دنبال پررنگ تر کردن نقش هیئت های استانی در انتخابات آینده هستیم.

جواد رمضی: به دنبال اصلاح اساسنامه فدراسیون کارگری هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، جواد رمضی پس از موفقیت در مجمع انتخابات فدراسیون کارگری گفت: با توجه به این که در سال 97 در برنامه های پیش بینی شده عملکرد صد درصد موفقی داشتیم کوشش خواهیم کرد تقویم سال 98 را نیز با موفقیت اجرا کنیم.

وی گفت: انتخاب من به عنوان رئیس آینده ورزش کارگری برگ جدیدی در ورزش کارگری بود که امیدوارم بتوانم با تعاملی که بین وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان ایجاد می کنیم به اعتماد رای اعضای مجمع که من را لایق دانستند پاسخ مثبت بدهم.

رمضی ادامه داد: یکی از کارهایی که پس از تفویض اختیار از اعضای مجمع گرفتم اصلاح اساسنامه ورزش کارگری خواهد بود. در گذشته هیئت های استانی صندلیی در مجمع انتخابات در مجمع نداشتند اما الان به دنبال این هستم تا این صندلی را با تغییراتی که در اساسنامه ایجاد خواهیم کرد تقویت کنیم تا هیئت های استانی بتوانند در انتخابات مجامع آینده حضور داشته باشند.

رئیس فدراسیون کارگری از مهم ترین برنامه های این فدراسیون در سال آینده را اعزام تیم قوی به مسابقات جهانی اسپانیا بیان کرد و گفت: سعی داریم با حمایت معاونت فرهنگی کار،تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین با حمایت های دادکان و وزارت ورزش و جوانان کاروان خوبی را که از بطن خانواده کارگری است راهی این رقابت ها کنیم. ضمن این که باید بگوییم در این دوره از مسابقات به لحاظ کمی و کیفی رشد خوبی داشتیم.

رمضی خاطر نشان کرد: یکی از رسالت های ما این است که ورزش سلامت محور را در بین خانواده کارگری در دستور کار قرار دهیم و سعی کنیم تا کارگران برای حضور در مسابقات مختلف انگیزه کافی داشته باشند. در حقیقت به دنبال این هستیم از ورزشکاران کارگر که از مسابقات مختلف گزینش شده اند به جای ورزشکاران ملی که در سطح حرفه ای فعالیت می نمایند به اسپانیا اعزام کنیم تا شاهد اثر گذاری بهتر جامعه ورزش کارگری در این مسابقات باشیم.

وی در خاتمه گفت: زمانی که سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفتم اصلاح اساسنامه ورزش کارگری بود اما چون از سوی اعضای مجمع تفویض اختیار نشده بود امکان تغییر اساسنامه را نداشتم اما در حال حاضر در صندلی ریاست کوشش خواهم کرد حضور هیئت های استانی در مجامع را تقویت کنم تا دیگر مسئله ای برای حضور در انتخابات را نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 154

به "جواد رمضی: به دنبال اصلاح اساسنامه فدراسیون کارگری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد رمضی: به دنبال اصلاح اساسنامه فدراسیون کارگری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید