جوکوویچ: در خانه بمانیم و به پزشکان یاری کنیم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تنیسور صربستانی از مردم درخواست کرد در خانه بمانند تا به پزشکان یاری نمایند.

جوکوویچ: در خانه بمانیم و به پزشکان یاری کنیم

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک دنیا تنیس در پیامی حمایت خود را از تمام مردم دنیا نشان داد و به کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند روحیه داد.

تنیسور صربستانی همچنین به افرادی که در خانه می مانند و خود را قرنطینه نموده اند تبریک گفت.

جوکوویچ در صفحه شخصی اش نوشت: برای سلامتی و درمان شما دعا می کنم که خدا هرگونه بیماری جسمی، ذهنی و روحی را از بین ببرد و امروز به شما سلامتی، انرژی و شادی عطا کند. روزهای سختی برای همه است. لطفا در دوران قرنطینه در خانه بمانید و به پزشکان یاری کنید که می توانند به همه کسانی که مبتلا شده اند یاری نمایند. در یک دنیا مدرن زندگی می کنیم. به نحو عجیبی روال زندگی عادی مان متوقف شده است. ما به این تفکر که باید همواره چیزی را فراوری کنیم اعتیاد پیدا نموده ایم. نمی توانیم سلامت باشیم اگر دنیا سالم نباشد.

مرد شماره یک دنیا در ادامه نوشت: اکنون زمانی است که باید همه متحد شویم. کوشش کنیم اوقاتمان را با خانواده مان در خانه بگذرانیم و از نکات ریز زندگی لذت ببریم. سعی کنیم بخندیم، عشق بورزیم و زمانی را برای کار کردن اختصاص دهیم . دعا کنید، فکر کنید، غذای سالم بخورید، بنوازید، بخوانید، برقصید، بخوانید، بنویسید، ورزش کنید، خوب بخوابید و مثبت بیندیشید. اکنون بهترین زمان برای انجام این کارها است.

تنیسور صربستانی در سرانجام نوشت: ماندن در خانه مانع از شیوع ویروس می گردد. تنها با این کار می توانیم مادر زمین را نجات دهیم تا زودتر بهبود یابد. ما همه یکی هستیم. در یک دنیا زندگی می کنیم. لطفا به نحوی با انسان ها رفتار کنید که دوست دارید آن ها با شما رفتار نمایند. مطمئن هستم قوی تر و متحد تر خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 793

به "جوکوویچ: در خانه بمانیم و به پزشکان یاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکوویچ: در خانه بمانیم و به پزشکان یاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید