حمایت اقتصادی دانشگاه استنفورد از دانشجویان دوره دکتری در دوران کرونا

به گزارش مجله کوروش بزرگ، در راستای آسیب های وارد شده ناشی از کووید-19 دانشگاه استنفورد به دانشجویان دکتری خود یاری اقتصادی اعطا می نماید.

حمایت اقتصادی دانشگاه استنفورد از دانشجویان دوره دکتری در دوران کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به نقل از نیوز استنفورد، دانشگاه استنفورد بیان کرد که با شروع سال تحصیلی جدید، هر دانشجوی دوره دکتری این دانشگاه می تواند هر سال و به مدت 5 سال، بودجه 12 ماهه این دانشگاه را دریافت کند.

این تعهد دانشگاه استنفورد به دانشجویان دوره دکتری یاری می نماید که کمی از نگرانی های اقتصادی آن ها کم گردد. مسئله ای که در دوران بحران کووید-19 جدی تر هم شده است.

این بودجه از سال تحصیلی 21-2020 به دانشجویان دوره دکتری دانشگاه استنفورد اختصاص خواهد یافت که در شرایط آکادمیکی خوبی قرار دارند.

تعهد اقتصادی دانشگاه استنفورد، به طور مستقیم حدود یک چهارم از تقریبا 4 هزار و 500 دانشجوی دکتری این دانشگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. از جمله دانشجویانی که در برنامه دانشگاه های علوم انسانی و تحصیلات تکمیلی ثبت نام نموده اند.

البته بعضی از برنامه های دکتری دانشگاه استنفورد این بودجه را از قبل ارائه داده اند.

پاندمی کووید-19 آسیب های جدی به فضای دانشگاهی وارد کرد. به عنوان مثال این بیماری موجب بروز مشکلاتی همچون کاهش فرصت های شغلی و لغو یاری هزینه های تحصیلی شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1190

به "حمایت اقتصادی دانشگاه استنفورد از دانشجویان دوره دکتری در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی دانشگاه استنفورد از دانشجویان دوره دکتری در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید