حیدری: پرسپولیس شرق و غرب آسیا نمی شناسد، فقط قهرمانی می خواهد، تیم خیلی خوب از شوک خارج شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان شایسته قهرمانی در آسیا هستند و برای شان تیم های شرق و غرب آسیا فرقی نمی کند.

حیدری: پرسپولیس شرق و غرب آسیا نمی شناسد، فقط قهرمانی می خواهد، تیم خیلی خوب از شوک خارج شد

سپهر حیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل النصر عربستان و فینالیست شدن سرخ پوشان گفت: اتفاقاتی پیش از بازی افتاد که همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. پرسپولیس نشان داد که برای موفقیت، خدا کافی است و برای موفقیت خدا را انتخاب کرد و النصر هم با AFC لابی کرد.

وی ادامه داد: بزرگی پرسپولیس در بازی با النصر تعیین شد. پیش از بازی نیمه نهایی یک بازیکن محروم و تیم در جریان بازی 10 نفره شد اما بازیکنان با تلاش شان نشان دادند که هیچ چیز جلودار آنها نیست و خیلی خوب از شوک بزرگ بیرون آمدند. باید به کادرفنی و بازیکنان دست مریزاد بگوییم که از هر لحاظ در این تورنمنت عالی بودند. آنها از لحاظ فنی، تاکتیکی و روحی و روانی شرایط فوق العاده ای داشتند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هیچ تیمی شایسته تر از پرسپولیس برای فینالیست شدن و حتی قهرمانی آسیا نیست، بیان نمود: خیلی سخت است که تیمی با این همه تغییر، کیفیت فنی اش را در بهترین شرایط حفظ کند و حتی برگزاری فشرده مسابقات و کارشکنی های AFC هم تاثیری در نتیجه گیری و موفقیت آنها نداشته باشد.

حیدری افزود: النصر مقابل پرسپولیس برنامه اش این بود که با پرس شدید، شاگردان یحیی گل محمدی را تحت فشار بگذارد و با استفاده از ضربات ایستگاهی به گل برسد. در مقابل پرسپولیس با آنالیز خوب حریف و با یک دفاع هوشمندانه اجازه خودنمایی به مهاجمان النصر نداد و فقط روی یک اشتباه و ضربه پنالتی دروازه لک باز شد.

وی شرح داد: موضوعی حائز اهمیت این بود که پرسپولیس در 6 دقیقه پس از دریافت گل به بازی برگشت و بشار رسن که روی صحنه پنالتی النصر اشتباه کرده بود پاس گل داد. بازیکنان پرسپولیس با دوندگی و تلاشی که مقابل النصر انجام دادند در دقایق انتهای بازی توانی نداشتند و همه بچه ها روی زانوهایش بازی می کردند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در انتها گفت: پرسپولیسی که در این مسابقات ما دیدیم، اگر شرایطش همین طور ادامه داشته باشد، شرق و غرب آسیا را نمی شناسد و برایش فرقی نمی کند. این تیم شایسته قهرمانی است و می خواهد قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1293

به "حیدری: پرسپولیس شرق و غرب آسیا نمی شناسد، فقط قهرمانی می خواهد، تیم خیلی خوب از شوک خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: پرسپولیس شرق و غرب آسیا نمی شناسد، فقط قهرمانی می خواهد، تیم خیلی خوب از شوک خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید