خبرنگاران استقلال خوزستان به روزهای درخشان بازمی گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ساوه - خبرنگاران - وقتی آسمان لیگ برتر فوتیال ایران در دوره پانزدهم به رنگ آبی در آمد و استقلال خوزستان مهمان تازه وارد آن روزهای لیگ برتر جام قهرمانی را بالای سر برد شاید کمتر کسی فکر می کرد که این تیم خوش آتیه در فصل 97-98 سرنوشتی تلخ با کسر 6 امتیاز و سقوط به لیگ پایین تر داشته باشد.

خبرنگاران استقلال خوزستان به روزهای درخشان بازمی گردد

اما امروز سرمربی این تیم از اراده جمعی مدیریت باشگاه و حمایت مسئولان برای بستن تیمی قدرتمند در سال آینده رابت های لیگ آزادگان و بازگشت به روزهای خوش گذشته با صعود دوباره به سوپرلیگ فوتبال ایران خبر داد.

امیر خلیفه اصل شامگاه شنبه در پایان دیدار تیم های خوشه طلایی و استقلال خوزستان که با رجحان 2 بر صفر نماینده ساوه همراه بود، به خبرنگاران گفت: مدیریت باشگاه و همچنین حامی مالی این تیم در صدد هستند تا برای سال آینده تیمی در شان نام فوتبال خوزستان و استقلال ببندند و صعود دوباره به لیگ برتر کشور را هدفگذاری کرده اند.

وی در مورد بازی امشب که با باخت شاگردانش همراه بود نیز گفت: بازی کیفیت بالایی داشت و ما تا دقیقه 30 فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما مانند بازی های گذشته در نواختن ضربات آخر بی دقت بودیم و اگر بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند شاید نتیجه غیر از این بود.

سرمربی استقلال خوزستان اضافه کرد: هیچگاه در مورد داوری صحبت و مداخله ای نداشته ام اما امیدوارم خطایی که در دقیقه 30 روی مهاجم ما در محوطه جریمه انجام شد را داور دیدار به درستی قضاوت کرده باشد زیرا همین خطا اگر پنالتی اعلام می شد، سرنوشت بازی به گونه ای دیگر رقم می خورد.

خوشه طلای ساوه در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور پیروز شد با گل های سجاد اژدر و رضا معقولی استقلال خوزستان که در نیمه دوم با اخراج 2 بازیکن با 9 نفر بازی را ادامه داد، شکست دهد تا همچنان از شانس های مسلم صعود به لیگ برتر باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1207

به "خبرنگاران استقلال خوزستان به روزهای درخشان بازمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استقلال خوزستان به روزهای درخشان بازمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید