خبرنگاران بیماران پنهان مبتلا به کرونا در کرمانشاه شناسایی می شوند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بیماران پنهان کرونا را در کرمانشاه شناسایی و برای درمان آنان اقدام می کنیم، گفت: مبتلایان زیرپوشش و پایش کادر درمان استان قرار می گیرند.

خبرنگاران بیماران پنهان مبتلا به کرونا در کرمانشاه شناسایی می شوند

محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، گفت: از ویژگی های استان کرمانشاه در مقابله با کرونا، همسویی و همصدایی مردم، تشکل های اجتماعی و پای کار بودن نهادها بوده که احتیاج است به جلوه های این همبستگی پرداخته شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها در برنامه کنترل بیماری و مطلع سازی مردم تا به امروز همراهی موثر و ستودنی داشته اند، اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی های استان کرمانشاه، پیشتازی استان در عرصه اطلاع رسانی بوده و از ابتدای امر رسانه ها همسو و همصدای ستاد کرونا فعالیت داشته اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به مصوبات ملی ستاد کرونا تاکید نمود: آنچه که مهم بوده اهمیت به امنیت جامعه در کنار حفظ سلامت آن بوده است.

الهی تبار اضافه کرد: راهبرد تصمیم گیران در ستاد کرونا اتخاذ تدابیر بینابینی بوده که حفظ امنیت همراه با سلامت بوده چرا که اگر کشور دچار چالش مالی شود قطعا چالش امنیتی نیز پدید می آید.

وی با تاکید براینکه تهدید کرونا همچنان پابرجاست توضیح داد: مراعات بهداشت فردی از سوی شهفرایندان برای کنترل ویروس مورد تاکید است اما می طلبد که فرایند عادی زندگی نیزجریان داشته باشد.

معاون استاندار کرمانشاه درتشریح فرایند طی شده در کنترل بیماری کرونا گفت: در عرصه ملی براساس توانمندی بعضی استانها، کیت های تشخیص به آنها اختصاص داده شد که کرمانشاه نیز شامل آن شد و با انجام این آزمایشات مبتلایان بیشتری شناسایی می شوند که این افزایش آماری، یک نقطه قوت برای استان بحساب می آید چرا که مبتلایان پنهان را شناسایی می نماید.

الهی تبار همچنین با بیان اینکه مبتلایان زیرپوشش و پایش کادر درمان استان قرار می گیرند تاکید نمود: برای مبتلایان نباید احساس طرد اجتماعی به وجود بیاید بلکه تاکید شده تحت بیشترین حمایت ها و رسیدگی ها قرار بگیرند.

معاون استاندار با بیان اینکه دادگستری مسوولیت فردی و اجتماعی افراد مبتلا را نسبت به جامعه گوشزد کند، تاکید نمود: اگر تا به امروز کرمانشاه بیماری کرونا را مدیریت نموده به مشارکت و همراهی صنوف و گروه ها باز می شود.

الهی تبار در ادامه این نشست با تاکید بر لزوم حمایت از سلامت خبرنگاران و تامین اقلام بهداشتی برای فعالان رسانه اضافه کرد: در جهت حمایت از رسانه های مکتوب، نشریات استانی می توانند آگهی های مناقصه مزایده و حقوقی را در چاپ الکترونیکی پیش بگیرند.

معاون استاندار کرمانشاه در خاتمه با اشاره به جلوه های فرهنگ ایثار از سوی بعضی شهفرایندان نیز گفت: بعضی شهفرایندان، گروه ها و خیرین همچون دوران جنگ، زلزله یا سیل به افرادی که در این ایام دچار آسیب شده اند یاری می نمایند که این جلوه های ایثارگرانه باید مورد پرداخت رسانه ای قرار گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 971

به "خبرنگاران بیماران پنهان مبتلا به کرونا در کرمانشاه شناسایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیماران پنهان مبتلا به کرونا در کرمانشاه شناسایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید