خبرنگاران سرمربی تیم فوتسال افغانستان: راهیابی به فینال کمتر از قهرمانی نیست

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تبریز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتسال افغانستان گفت: به نظرم ما که تا فینال مسابقات راه یافتیم، قهرمان این تورنمت هستیم.

خبرنگاران سرمربی تیم فوتسال افغانستان: راهیابی به فینال کمتر از قهرمانی نیست

به گزارش خبرنگاران، عبد الرزاق ممورک روز پنجشنبه با اشاره به پیروزی 4 بر 3 شاگردانش مقابل تیم اندونزی در جمع خبرنگاران افزود: در تاریخ فوتسال افغانستان ما برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات راه یافتیم.

سرمربی تیم ملی امید فوتسال افغانستان خاطر نشان کرد: تیمی که گل بزند، پیروز میدان بوده و تیمی که گل نخورد، قهرمان تورنمنت خواهد بود.

عبدالرزاق افزود: ما پیش بینی می کردیم که تا این مرحله از مسابقات راه پیدا کنیم و همانطور که در طول بازی دیدید، ما پاور پلی تیم حریف را خوب خنثی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید حریف شما در فینال این مسابقات تیم ایران خواهد بود یا تیم ژاپن، گفت: تقریباً بعد از 2 ساعت بهتر خواهم گفت، ولی تیم ایران هم با تجربه است و هم از امتیاز میزبانی بهره می برد که تأثیر گذار است.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان ادامه داد: سعی می کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا در فینال حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال اندونزی نیز در نشست خبری پس از بازی گفت: نتوانستیم به تیم افغانستان غلبه کنیم.

سایان کارمادی بیان نمود: اولاً به تیم افغانستان تبریک می گویم، دوم اینکه بازیکنان خودم به رغم اینکه تمام کوشش خود را در طول این بازی انجام دادند، متأسفانه نتوانستند به تیم حریف غلبه نمایند، تشکر می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نتوانستید از سیستم پاور پلی به نحو احسن بهره ببرید، بیان نمود: ما در بازی معمولی خودمان دچار مشکل شده بودیم و ضمناً تیم افغانستان، بازیکنان ما را به خوبی پرس نموده بودند و توان ارائه تکنیک از سوی شاگردانم نبود.

وی همچنین در مورد تیم افغانستان شرح داد: بازیکنان افغانستان در اجرای تکنیک توان بالایی داشته و ضمناً چند بازیکن این تیم مهار کردنی نبودند.

سرمربی تیم اندونزی در مورد بازی آخر خودشان که برای سوم و چهارمی خواهد بود، گفت: حتماً برای کسب نتیجه خوب می جنگیم.

9853/518

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 227

به "خبرنگاران سرمربی تیم فوتسال افغانستان: راهیابی به فینال کمتر از قهرمانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم فوتسال افغانستان: راهیابی به فینال کمتر از قهرمانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید