خبرنگاران سه مقام ارشد پزشکی آمریکا خود را قرنطینه کردند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران- سه مقام ارشد پزشکی آمریکا به دلیل تماس با افراد مبتلا به کرونا و احتمال ابتلا به این ویروس، خود را قرنطینه کردند.

خبرنگاران سه مقام ارشد پزشکی آمریکا خود را قرنطینه کردند

شبکه سی.ان.ان یکشنبه گزارش داد؛ آنتونی فائوچی عضو تیم کاخ سفید برای مقابله با کرونا خود را قرنطینه نموده است.

فائوچی 79 ساله مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکاست.

از سوی دیگر، واشنگتن پست نیز گزارش داد که رابرت ردفیلد مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا به دلیل ارتباط کم خطر با یک فرد مبتلا به کاخ سفید در دو هفته آینده به وسیله ارتباط ویدیویی کارش را ادامه خواهد داد.

ردفیلد 68 سال سن دارد.

در همین حال، رویترز نیز گزارش داد که استفن هان کمیسیونر اداره غذا و داروی آمریکا به علت تماس با فردی که آزمایش کرونای وی مثبت شده است، خود را به مدت دو هفته قرنطینه می نماید.

یک سخنگوی اداره غذا و داروی آمریکا گفت که آزمایش کرونای هان (60 ساله) منفی شده اما وی در هر حال خود را به مدت دو هفته قرنطینه می نماید.

تارنمای پولیتیکو گزارش داد که هان با کتی میلر همسر مدیر مطبوعاتی مایک پنس معاون رییس جمهوری آمریکا که آزمایش کرونای وی مثبت اعلام شده، در ارتباط بوده است.

کتی میلر همسر استفن میلر نطق نویس و مشاور کاخ سفید در امور مهاجران است. ابتلای وی به کرونا باعث شده است تا نگرانی ها درباره احتمال ابتلای نزدیکان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به کرونا افزایش پیدا کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1048

به "خبرنگاران سه مقام ارشد پزشکی آمریکا خود را قرنطینه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه مقام ارشد پزشکی آمریکا خود را قرنطینه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید