خبرنگاران محدودیت تردد شبانه در هفت شهر کردستان تداوم دارد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سنندج - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: محدودیت تردد شبانه در هفت شهر این استان شامل سنندج، سقز، کامیاران، بیجار، بانه، قروه و مریوان تا اطلاع ثانوی تداوم دارد.

خبرنگاران محدودیت تردد شبانه در هفت شهر کردستان تداوم دارد

محمدابراهیم زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این محدودیت بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت کرونا و مصوبات ستاد استانی در شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت استان اعمال شده است.

وی یادآور شد: با توجه به توصیه های بعمل آمده مقرر شد، نیروی انتظامی استان نسبت به اجرای محدودیت های تردد شبانه در شهرهای مشمول طرح اقدام نموده و با رانندگان خاطی برخورد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در ابتدای آذر بواسطه داشتن 6 شهرستان قرمز و چهار شهرستان نارنجی، شرایط این استان از نظر شیوع ویروس کرونا در مجموع قرمز بود که با اعمال طرح جامع محدویت های پویا ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هم اکنون این شرایط به سطح زرد بازگشته است.

زارعی اضافه نمود: اکنون شرایط ابتلا و گردش ویروس کرونا در این استان شکننده گزارش شده لذا انتظار داریم مردم کماکان با رعایت پروتکل های بهداشتی یاری حال ستاد استانی در مدیریت بیماری کووید 19 باشند.

به گزارش خبرنگاران، طرح جامع اعمال محدویت های پویا ستاد ملی کرونا، از روز شنبه یکم آذر با ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی به شهرهای نارنجی و قرمز از نظر شرایط شیوع ابتلا به ویروس کرونا به مرحله اجرا در آمده و تا اطلاع ثانونی آذر ادامه دارد.

در حال حاضر 158 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند و از این تعداد 83 نفر در سنندج، 18 نفر در سقز، 6 نفر در مریوان، 13 نفر در قروه، 13 نفر در کامیاران، هشت نفر در بانه، 10 نفر در بیجار، پنج نفر در دیواندره و یک نفر در دهگلان و یک نفر در سروآباد تحت درمان قرار دارند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر دوشنبه هشت دی در مجموع پنج هزار و 908 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و 121 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

از اسفند پارسال تا به امروز شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به یک میلیون و 206 هزار و 373 نفر رسیده و 54 هزار و 814 نفر هم جان خود را از دست داده اند که 960 هزار و 751 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1466

به "خبرنگاران محدودیت تردد شبانه در هفت شهر کردستان تداوم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت تردد شبانه در هفت شهر کردستان تداوم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید