خبرنگاران مشاور معاون اول رییس جمهور: شرایط سخت اقتصادی را پشت سر می گذاریم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، گرگان - خبرنگاران - مشاور معاون اول رییس جمهوری گفت: شرایط سخت اقتصادی کنونی پایدار نبوده و با پشت سر گذاشتن آن به بهبود اوضاع امیدواریم.

خبرنگاران مشاور معاون اول رییس جمهور: شرایط سخت اقتصادی را پشت سر می گذاریم

کاظم پالیزدار دوشنبه شب در جمع تجار و بازرگانان استان گلستان در گرگان گفت: تجربه شرایط سخت و بحرانی را داریم و از این شرایط عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تحریم و کرونا توامان مسائل تجار و بازرگانان را بیشتر کرده است، گفت: در کنار بالا بردن توان تولید کشور برای دور زدن تحریم و مقابله با دشمن هم در حال مبارزه هستیم.

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری افزود: بجز مفاسد دیگر مسائل و محدودیت ها که امروز در جامعه وجود دارد، عمدی نیست و صبر و ایستادگی برای غلبه بر آن لازم است.

پالیزدار اظهار کرد: هیچ کشوری بدون حضور و کمک بخش خصوصی به توسعه دست نیافته و موفقیت در مبارزه با فساد هم نیازمند مشارکت همگانی و بخش خصوصی است.

وی در خصوص دلار چهار هزار و 200 تومانی گفت: در جلسه قیمت گذاری ارز افراد دیگری هم حضور داشتند و نتیجه بحث ها را مصوب کردند و معاون اول تنها اعلام کننده آن بود اما همه چیز به اسم ایشان (جهانگیری) تمام شد.

پالیزدار گفت: تا به امروز گزارشی مبنی بر سوء استفاده ارزی واردکنندگان ثبت نشده است.

وی بیان داشت: نیاز ارزی کشور توسط بخش خصوصی و فروش نفت جبران می شود و در این رابطه با مسائلی مواجهیم؛ در حالیکه دشمن از هر طریق بدنبال ضربه زدن (به کشور) است همچنان شاهد عرضه زیاد و استفاده بی رویه از کالاهای لوکس خارجی هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1311

به "خبرنگاران مشاور معاون اول رییس جمهور: شرایط سخت اقتصادی را پشت سر می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشاور معاون اول رییس جمهور: شرایط سخت اقتصادی را پشت سر می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید