خبرنگاران معاون استاندار فارس: تغییر بعضی فرمانداران، روندی طبیعی است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، شیراز- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: جابه جایی و تغییر بعضی فرمانداران در این استان روندی طبیعی است و تنها مختص این مقطع زمانی نیست.

خبرنگاران معاون استاندار فارس: تغییر بعضی فرمانداران، روندی طبیعی است

سید احمد احمدی زاده دوشنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی بعضی طرح های شهرستان سپیدان به مناسبت هفته دولت، در پاسخ به سوالی درباره مباحث مطرح شده در شبکه های اجتماعی درباره تغییر بعضی فرمانداران به خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: موضوع جایگزینی فرمانداران امری طبیعی و معمول در ساختار وزارت کشور است و هیچ ارتباطی به افراد خارج از سیستم دولت یا فشار بر دولت ندارد.

وی اضافه کرد: اخیراً بعضی افراد شایعاتی را با هدف تعیین و غرض ورزی عنوان نموده اند و قصد دارند از این رهگذر با انحراف افکار جامعه و مدیران در فرایند خدمت رسانی به مردم اخلال ایجاد کنند و ذهن جامعه را به این مسائل معطوف کنند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه فرمانداران فارس، خود مطلع هستند که این جابه جایی ها معمولا رخ می دهد، گفت: در طول دولت تدبیر و امید در استان فارس بیش از 22 فرماندار در دوره های زمانی مختلف تعویض یا جابه جا شده اند.

احمدی زاده اضافه کرد: هم اکنون نیز بنابر صلاحدید و برنامه هایی که در سال پایانی دولت تدبیر و امید تعقیب می گردد، به این نتیجه رسیده ایم که تغییراتی در این سطح مدیریتی ایجاد گردد.

وی گفت: افرادی که جایگزین می شوند افرادی هستند که سال ها در همین سمت به عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید ویا پست های مدیریتی در همین دولت در استان مشغول به کار می باشند

وی ابراز داشت: دوستان و همراهان دولت و مدیریت استان به این مطالب مطلع هستند و سخنان و نوشته های غیر کارشناسی نیز قابل اعتنا نیست، و فرایند موجود براساس مقتضیات زمان و تنها برای بعضی شهرستان ها قرار است انجام گردد.

افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه با حضور معاون سیاسی استانداری فارس در سپیدان

همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دولت و باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس و فرماندار سپیدان، 6 طرح و پروژه شهرستان سپیدان در دو بخش مرکزی و همایجان با اعتباری افزون بر73 میلیارد و 100 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

احمدی زاده در سفر به این شهرستان در سخنرانی خود گفت: دولت تدبیر و امید با وجود شرایط سخت و ویژه ای که به خاطر تحریم های ظالمانه با آن روبروست، دستاوردهای بسیار ارزشمند و قابل توجهی داشته است که بخشی از آن در هفته دولت که مزین به نام شهیدان رجایی و باهنر است به مردم تقدیم می گردد.

معاون استاندار فارس گفت: دولت تدبیر و امید، عزم خود را برای خدمت رسانی و برطرف مسائل مردم با تکیه بر حمایت های مردمی جزم نموده و امروز در استان فارس با مدیریت و پیگیریهای استاندار، شاهد افتتاح افزون بر 842 پروژه با اعتباری بیش از سه هزار و 500 میلیارد تومان هستیم.

آبرسانی به مجموعه چهار مور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان، گلخانه تولیدی سبزی و صیفی جات در روستای رودبال با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 900میلیون تومان و اقامتگاه بوم گردی در روستای سربست با اعتباری افزون بر 700میلیون تومان از جمله این طرح ها بود.

همچنین، عملیات اجرایی سه طرح از جمله احداث بزرگراه یاسوج سپیدان با اعتبار 48میلیارد تومان ، پمپاژ آب اراضی شیبدار روستاهای تل زی و اسفیان با اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 900میلیون تومان و احداث سردخانه ذخیره سازی مواد غذایی با اعتباری بیش از 11میلیارد تومان شروع شد.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در 80 کیلومتری غرب شیراز واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1237

به "خبرنگاران معاون استاندار فارس: تغییر بعضی فرمانداران، روندی طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار فارس: تغییر بعضی فرمانداران، روندی طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید