خبرنگاران موردی از شیوع کرونا در افراد کارتن خواب مرکزی گزارش نشده است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، اراک - خبرنگاران - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از اجرای طرح پیشگیری از ابتلا به کرونا در میان کارتن خواب های معتاد خبرداد و گفت: تا به امروز موردی از ابتلای کرونا در میان این قشر گزارش نشده است.

خبرنگاران موردی از شیوع کرونا در افراد کارتن خواب مرکزی گزارش نشده است

زهرا امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح در ابتدا به صورت فایل آموزشی به مسوولان مراکز کاهش آسیب بهزیستی ارائه و سپس به صورت عملی به کارتن خواب های معتاد آموزش داده شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، افراد آموزش دیده در قالب تیم های سیار در مراکز تجمعی و پاتوق های این افراد حضور پیدا می کنند.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: این خدمات در مراکز گذری کاهش آسیب (dic)، سرپناه های شبانه و ایستگاه های کاهش آسیب هم ارائه می شود.

امینی افزود: این طرح با همکاری موسسات غیر دولتی و خیریه های فعال در زمینه افراد بی خانمان در سطح استان انجام می شود.

وی افزود: مسوولان مراکز کاهش آسیب به طور مستمر پاتوق های کارتن خواب ها را مورد سرکشی قرار داده و پس از ارائه آموزش های لازم به این افراد، بسته های بهداشتی را به آن ها تحویل می دهند.

امینی با تاکید براینکه تمامی اقدامات صورت گرفته در حیطه وظایف بهزیستی بوده و درطول سال اجرا می شود، مطرح نمود: این اقدامات در این شرایط تشدید شده است.

وی از ادامه فرایند ممنوعیت پذیرش افراد جدید مراکز تحت پوشش بهزیستی خبرداد و گفت: آموزش های لازم در راستای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در تمامی مراکز مورد حمایت ارائه شده است.

استان مرکزی یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 960

به "خبرنگاران موردی از شیوع کرونا در افراد کارتن خواب مرکزی گزارش نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موردی از شیوع کرونا در افراد کارتن خواب مرکزی گزارش نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید