خبرنگاران نتایج آزمون مدارس سمپاد خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مشهد- خبرنگاران- رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران نتایج آزمون مدارس سمپاد خراسان رضوی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمدمهدی مومنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: نتایج این آزمون صرفاً به صورت اینترنتی و برای پایه هفتم به وسیله آدرس hoosh.medu.ir و برای پایه دهم نیز به وسیله آدرس azmoon.medu.ir اعلام می گردد.

وی ادامه داد: درخواست آنالیز مجدد نتایج از سوی دانش آموزان صرفا تا تاریخ 12 شهریورماه جاری امکان پذیر است.

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: بیش از 17 هزار متقاضی در آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان این استان شرکت کردند که از این میان هزار و 383 نفر برای ورود به این مدارس پذیرش شده اند.

مومنی اضافه نمود:برای تکمیل ظرفیت پایه دهم نیز بیش از 9 هزار متقاضی در آزمون شرکت کردند که هزار و 410 نفر از آنها در مدارس استعدادهای درخشان خراسان رضوی پذیرش شده اند.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و 300 هزار دانش آموز است که حدود 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1243

به "خبرنگاران نتایج آزمون مدارس سمپاد خراسان رضوی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نتایج آزمون مدارس سمپاد خراسان رضوی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید