خبرنگاران کرونا، مردم چهارمین شهر بزرگ کره جنوبی را فراری داد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران- خبرنگاران- مردم کلان شهر دئگو چهارمین شهر بزرگ کره جنوبی به دنبال تایید ابتلا تعدادی از شهروندان به ویروس و مرگ تن خیابان ها را ترک کردند و به خانه های خود پناه بردند.

خبرنگاران کرونا، مردم چهارمین شهر بزرگ کره جنوبی را فراری داد

به گزارش رویترز، در پی افزایش سرعت شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی در 24 ساعت گذشته شهفرایندان دئگو با داشتن 2. 5 میلیون جمعیت به دلیل نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا از خانه های خود خارج نمی شوند و خیابان های این شهر کاملا تخلیه شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های کره جنوبی شامگاه پنجشنبه خاطرنشان کرد که تعداد افرادی که در این کشور به کرونا مبتلا شدند در 24 ساعت گذشته دو برابر شده است و به 104 مورد رسیده است.

براساس بیانیه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های کره جنوبی، بسیاری از موارد جدید ویروس کشنده کرونا مربوط به یک فرقه مسیحی در شهر دئگو واقع در جنوب کره جنوبی است.

مرگ شهفرایند کره ای نهمین مورد تایید ویروس کرونا در خارج از چین به حساب می آید. سایر مرگ ها در فرانسه، هنگ کنگ، ژاپن، فیلیپین و تایوان اتفاق افتاده است.

آمارهای رسمی نشان می دهد تا صبح روز پنجشنبه 2 هزار و 131 تن در دنیا به دلیل ابتلا به این بیماری که رسما به نام کووید 19 (COVID-19) شناخته شده است جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگاران از سازمان بهداشت دنیای، تا بامداد روز پنجشنبه 75 هزار و 204 نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان 74 هزار و 679 تن آن ها در چین هستند.

گزارش ها حاکی است شمار کشته های این بیماری نیز 2 هزار و 131 نفر رسیده است که 2 هزار و 118 نفر آن ها در چین هستند، همزمان اعلام شده است 16 هزار و 329 نفر هم که به این ویروس مبتلا شده بودند درمان شده اند.

اما در چین به عنوان کانون ویروس کرونا آمارها امروز هم مانند چند روز گذشته امیدوار کننده تر بود به طوری کمیسیون بهداشت این کشور خاطرنشان کرد در 24 ساعت گذشته تنها 399 تن به امار مبتلایان اضافه شده است رقمی که در روزهای گذشته دستکم به بالای دو هزار نفر می رسید.

گزارش های کمیته ملی بهداشت و سلامت چین حاکی است از مجموع 399 نفری که در 24 ساعت گذشته به کرونا مبتلا شده اند 354 تن انها در استان هوبی و 45 مورد جدید نیز در مناطق غیر از هوبی تایید شده است و به این ترتیب برای شانزدهمین روز متوالی فرایند نزولی نمایان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 830

به "خبرنگاران کرونا، مردم چهارمین شهر بزرگ کره جنوبی را فراری داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا، مردم چهارمین شهر بزرگ کره جنوبی را فراری داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید