خطیبی: می توانستیم در نیمه اول 3 گل به استقلال بزنیم، اهل دفاع اتوبوسی نیستم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سرمربی آلومینیوم اراک گفت: در نیمه اول ملاقات با استقلال می توانستیم با زدن 3 گل به حریف از زمین خارج شویم.

خطیبی: می توانستیم در نیمه اول 3 گل به استقلال بزنیم، اهل دفاع اتوبوسی نیستم

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی پس از شکست 2 بر صفر آلومینیوم اراک برابر استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: شرایط بازی در نیمه اول به شکلی بود که می توانستیم حتی با 3 گل از زمین بیرون بیاییم. اگر دقت و از خودگذشتگی داشتیم می توانستیم در نیمه اول با گل از زمین بیرون بیاییم. موقعیتی هم در دقیقه اول داشتیم که داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم استقلال بهتر از ما بازی کرد. در انتقال توپ به حمله مشکل داشتیم و تعویض هایی هم که داشتیم تا حدودی راضی کننده نبود. یکی دو بازیکن خوب بودند ولی تعویض های مان در کل خوب نبودند. طبیعی است که در ضدحمله ها استقلال صاحب موقعیت شد و می توانست گل های بیشتری بزند. در نیمه دوم نیز موقعیت گل داشتیم ولی خیلی از بازیکنان ما در ورزشگاه آزادی بازی نکرده بودند و نحوه بازی تیم ما در نیمه دوم راضی کننده نبود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که از عملکرد تیمش راضی بود؟ گفت: از مربیانی نیستم که بخواهم تیمم دفاعی و اتوبوسی بازی کند. ما از اولین دقیقه بازی تا آخر بازی فوتبال خودمان را ارائه کردیم و دنبال ضد فوتبال نبودیم. از موقعیت هایمان استفاده نکردیم ولی استقلال از موقعیت هایش استفاده کرد. من از شکل بازی تیمم در نیمه اول راضی ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1478

به "خطیبی: می توانستیم در نیمه اول 3 گل به استقلال بزنیم، اهل دفاع اتوبوسی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: می توانستیم در نیمه اول 3 گل به استقلال بزنیم، اهل دفاع اتوبوسی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید