در دربی اشتباه جبران ناپذیر است، استقلال می تواند برنده باشد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، شاهین بیانی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد دربی 91 که روز پنجشنبه 17 بهمن برگزار می گردد، گفت: به جرات می توان گفت از یک هفته قبل و بعد از بازی همه راجع به این ملاقات سنتی صحبت می نمایند هواداران دو تیم هر روز تا قبل از آغاز ملاقات برای یکدیگر کری می خوانند و در سرانجام هم اگر تیمی برنده گردد هواداران حریف را تنها نخواهد گذاشت و مرتب تا بازی بعد آنها را سرزنش می نمایند.

در دربی اشتباه جبران ناپذیر است، استقلال می تواند برنده باشد

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی ادامه داد: ملاقات استقلال و پرسپولیس همواره جذاب و اهمیت خاصی دارد چه برای هواداران و چه برای آنهایی که در زمین بازی نمایند و حتی بیشتر مسئولان کشور هوادار یکی از این دو تیم هستند و بارها رخ داده برخی وزرای کشور برای تماشای این بازی به استادیوم آمده اند.

بیانی ادامه داد: استقلال و پرسپولیس بازی های قبل از ملاقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند حالا هواداران هر دو تیم انتظار برد در این ملاقات را دارند اما باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در طول 90 دقیقه رخ خواهد داد. دربی جای اشتباه نیست، اشتباه در این بازی جبران ناپذیر است و هر کس مرتکب این اتفاق گردد به طور حتم تا ملاقات بعدی این دو تیم باید تاوان آن را پس بدهد. بازیکنان باتجربه کمتر اشتباه می نمایند اما جوانترها که شور و حال خاصی دارند و می خواهند مقابل تماشاگران شان خودی نشان دهند برخی اوقات دچار اشتباهاتی می شوند که جبران ناپذیر است، بنابراین بزرگان تیم باید مرتب تا آغاز بازی با بازیکنان صحبت نموده و به آنها حساس بودن ملاقات را گوشزد نمایند.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص غیبت دیاباته و شجاع خلیل زاده گفت: هر دو بازیکن برای تیم هایشان تاثیرگذار بودند.

بیانی در خصوص شرایط دو تیم هم گفت: استقلال یک بازی خوب را برابر الکویت و الریان انجام داد، فشار و خستگی باعث شد مجیدی برابر نفت مسجد سلیمان تغییراتی در تیمش به وجود بیاورد که آنقدر هم مثبت نبود اما وقتی دوباره آبی پوشان به شرایط گذشته بازگشتند توانستند نفت مسجد سلیمان را شکست دهند، سیستمی که استراماچونی از خود در استقلال به جا گذاشت و فرهاد آن راه را ادامه داد توانسته برای استقلال مفید باشد. بازیکنان به درک متقابل و خوبی از یکدیگر رسیده و به هماهنگی کامل دست پیدا نموده اند و مطمئنم اگر همان بازی با الریان را انجام دهند مقابل پرسپولیس انجام دهند مطمئنا برنده بازی خواهند بود.

وی در خصوص پرسپولیس هم گفت: با آمدن یحیی که یک از مربیان جوان خوب فوتبال کشور ماست شرایط پرسپولیس فرق نموده، او خون تازه ای به در رگ های پرسپولیس به جریان انداخت و حالا از زمانی که به پرسپولیس آمده است قرمزپوشان دو برد خوب کسب نموده اند یحیی هم نمی خواهد در این ملاقات بازنده باشد اما اعتقاد دارم عملکرد استقلال نسبت به پرسپولیس بهتر است و آبی پوشان می توانند برنده این بازی باشند.

کاپیتان پیشین استقلال درباره دروازه بان جوان آبی پوشان هم گفت: حسین حسینی شاید جوان باشد اما تجربه خوبی دارد او در حال حاضر یکی از بازیکنان استقلال است که می تواند به همبازیانش در طول 90 دقیقه آرامش داده و با یاری خط دفاع تیم را رو به جلو حرکت دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این ملاقات به تساوی خواهد انجامید، گفت: فکر می کنم این بازی مساوی نداشته باشد به طور حتم یکی از این دو تیم برنده خواهد بود چون هم استقلال و هم پرسپولیس به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند خصوصا آبی پوشان که با این برد می توانند موقعیت خود را در جدول بهتر نمایند.

وی در خاتمه اظهار داشت: از هواداران دو تیم می خواهم یک روز آرام و به یاد ماندنی را به جای بگذارند، به جای فحاشی علیه یکدیگر تیم شان را تشویق نمایند تا این امید را داشته باشند تا با حمایت آنها تیم محبوب شان به پیروزی دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 750

به "در دربی اشتباه جبران ناپذیر است، استقلال می تواند برنده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دربی اشتباه جبران ناپذیر است، استقلال می تواند برنده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید