رنجبری: گل گهر هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است، بادران به لیگ برتر صعود می نماید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، پیمان رنجبری، مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد که این تیم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است و احتیاج به زمان دارد.

رنجبری: گل گهر هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است، بادران به لیگ برتر صعود می نماید

پیمان رنجبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به بازی محبت آمیز تیمش برابر بادران تهران گفت: با توجه به تعطیلی مسابقات، یک بازی محبت آمیز انجام دادیم تا از شرایط بازی دور نباشیم. ما در بازی با بادران محک خوبی خوردیم و حریف اما اصلاً چهره یک تیم دسته اولی را نداشت. بادران بازیکنان خوب و یک مربی باتجربه و کاربلد مثل فرهاد کاظمی را دارد و فکر می کنم آنها با این کیفیتی که دارند به لیگ برتر صعود نمایند.

وی در ارتباط با عملکرد گل گهر در دو هفته ابتدایی لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما دو امتیاز گرفته ایم که البته چندان خوب نیست، ولی معمولاً تیم هایی که تازه به لیگ برتر صعود می نمایند احتیاج به زمان دارند تا خودشان را پیدا نمایند. این عادت که شکست نخوریم و دنبال برد باشیم، می تواند شرایط تیم ما را در جدول سر و سامان دهد. مطمئناً کوشش خواهیم کرد تا در بازی های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

رنجبری درباره عملکرد خودش در دو بازی ابتدایی لیگ برتر توضیح داد: قبل از آغاز لیگ مصدوم شدم و 26 روز تمرین نکردم. این موضوع شرایط مرا برای آغاز لیگ سخت کرد، ولی کوشش کردم تا برسم. عملکرد فردی بازیکن هم معمولاً تحت تأثیر کار تیمی قرار می گیرد. من معتقدم که گل گهر هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است و احتیاج به زمان داریم تا هماهنگ تر گردد. وقتی تیم هماهنگ گردد طبیعتاً خط حمله هم می تواند کارآیی و بازدهی مثبتی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 348

به "رنجبری: گل گهر هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است، بادران به لیگ برتر صعود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنجبری: گل گهر هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است، بادران به لیگ برتر صعود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید