رهبر دموکرات های سنا خواهان وضع تحریم های جدید علیه روسیه شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رهبر حزب اقلیت سنای آمریکا از دولت این کشور خواست که تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کند.

رهبر دموکرات های سنا خواهان وضع تحریم های جدید علیه روسیه شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پالیتیکو، چاک شومر رهبر دموکرات های سنای آمریکا روز دوشنبه در نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه و وزیر خزانه داری دولت ترامپ از آنها خواست که روسیه را به دلیل آنچه کوشش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خوانده شده، هدف تحریم های جدید قرار دهند.

چاک شومر در این نامه که به امضای سناتور باب منندز عضو بلندپایه کمیته روابط خارجی و سناتور شرود براون عضو ارشد کمیته بانکداری سنای آمریکا نیز رسیده، خطاب به وزرای خارجه و خزانه داری دولت ترامپ گفته است: ما از شما می خواهیم که بی درنگ و به طور مؤثر علیه دولت فدراسیون روسیه و هر یک از عوامل این کشور که تصمیم به چنین دخالتی [در انتخابات آمریکا] دارد و همه کسانی که به در این راستا به آنها یاری می نمایند یا حمایت های اقتصادی و ابزاری برای دخالت در این انتخابات از آنها بعمل می آوردند، تحریم وضع کنید.

دموکرات های سنا پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 نیز دولت روسیه را به دخالت در انتخابات آمریکا متهم نموده بودند، اما خاتمه در تحقیقات گسترده ای که به ریاست بازرس ویژه رابرت مولر انجام گرفت، معین شد که این ادعا صحت ندارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 853

به "رهبر دموکرات های سنا خواهان وضع تحریم های جدید علیه روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر دموکرات های سنا خواهان وضع تحریم های جدید علیه روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید