رونالدو دو سال محروم می شود؟

به گزارش مجله کوروش بزرگ، طبق قوانین، رفتار کریستیانو رونالدو در بازی مقابل میلان ممکن است تبعات سنگینی برای وی در پی داشته باشد.

رونالدو دو سال محروم می شود؟

به گزارش، شرایط در هفته های اخیر هرگز بر وفق مراد رونالدو نبوده و او در فصل جدید در امر گلزنی در ترکیب یوونتوس چندان پیروز ظاهر نشده است. ستاره پرتغالی در دو دیدار آخر تیمش از سوی مائوریتسیو ساری تعویض شده و مقابل میلان وی واکنش تندی به تصمیم سرمربی تیمش نشان داد.

رونالدو مستقیما بعد از اینکه در دقیقه 55 جای خود را به پائولو دیبالا داد، به رختکن رفت و به نظر می رسد ورزشگاه را نیز ترک کرده است. آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا در گفتگو با برنامه تیکی تاکا خاطره ای از دوران حضور خود در ترکیب رم نقل کرد که در دیدار مقابل لاتزیو، بعد از تعویض شدن ابتدا از شدت عصبانیت ورزشگاه را ترک کرده، اما در ادامه به دلیل اجتناب از محرومیت به المپیکو بازگشته است. در واقع قوانین موید آن است که بازیکنان به دلیل احتمال ارتکاب به دوپینگ حق ندارند پیش از اجازه افسران تست دوپینگ از ورزشگاه خارج شوند و رونالدو مرتکب چنین کاری شده است.

آنتونیو کاسانو گفت: آیا رونالدو قبل از پایان بازی ورزشگاه را ترک شما نمی توانید این کار را انجام دهید، زیرا یک کمیته کنترل ضد دوپینگ در ورزشگاه حاضر است و این کار تخلف محسوب می شود. من نیز در دیدار مقابل لاتزیو مجبور شدم سریعا به ورزشگاه برگردم تا از محرومیت دو ساله خود جلوگیری کنم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 573

به "رونالدو دو سال محروم می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو دو سال محروم می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید