سرقت از منزل چهره نامدار کشتی ، 4 مدال طلای جهانی را دزدیدند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، منزل مسکونی ابراهیم جوادی پیشکوت کشتی ایران و دارنده 4 طلای دنیا و یک برنز المپیک هدف سرقت نهاده شد.

سرقت از منزل چهره نامدار کشتی ، 4 مدال طلای جهانی را دزدیدند

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران ابراهیم جوادی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: ما همواره در منزل هستیم اما ساعت 8 و 30 دقیقه دیشب پس از تماس پسرم برای شام به منزل او رفتیم و سپس ساعت 12 شب نیز بازگشتیم اما متاسفانه مشاهده کردیم دزد یا دزدین 2 قفل درب ضد سرقت را شکسته اند و اقدام به سرقت نموده اند.

دارنده 4 طلای دنیا اضافه کرد: علاوه بر سرقت وسایلی مانند فرش، سماور آنتیک با ارزش و ساعت ایتالیایی عظیم رومیزی که حدود 20 کیلو وزن داشت، دزدان تمام مدال هایم را هم از ویترین دزدیدند و متاسفانه 18 مدال دوران قهرمانی ام از جمله 4 طلای دنیا، یک برنز المپیک، 2 طلای بازی های آسیایی، ارتش های دنیا، 5 دوره جام آریامهر، جام دانکلوف و ... به سرقت رفت.

وی اعلام نمود: بعد از این اتفاق با پلیس تماس گرفتیم و آن ها نیز بلافاصله در محل سرقت حاضر شدند واقدامات لازم انجام شد. در حال حاضر نیز در حال رفتن به اداره آگاهی هستم. علیرضا دبیر رییس فدراسیون نیز دقایقی قبل تماس گرفت و اعلام نمود با رییس آگاهی در اینباره صحبت خواهد نمود.

جوادی ضمن درخواست از دزدان برای بازگرداندن مدال هایش، گفت: هر وسیله ای را که برده اند خیلی مهم نیست اما از آن ها می خواهم مدال هایم را بازگردانند و اگر پول هم خواستند به آن ها می دهم. این مدال ها به درد آنها نمی خورد اما من یک عمر برایشان زحمت کشیدم.

وی اعلام نمود: همواره این دغدغه را داشتم که بعد از فوت چه بر سر مدال هایم می آید. به همین خاطر قصد داشتم آن ها را به موزه کمیته ملی المپیک بدهم چرا که امن ترین جا برای نگهداری مدال قهرمانان موزه کمیته المپیک است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 905

به "سرقت از منزل چهره نامدار کشتی ، 4 مدال طلای جهانی را دزدیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت از منزل چهره نامدار کشتی ، 4 مدال طلای جهانی را دزدیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید