طراحی لوگو: سرمربی آرمان گهر: هدف گذاری ما روی جام حذفی نبود

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هدف گذاری ما هم روی این مسابقات نبود.

طراحی لوگو: سرمربی آرمان گهر: هدف گذاری ما روی جام حذفی نبود

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از سیرجان ، قاسم شهبا سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر پس از حذف از مسابقات جام حذفی مقابل نساجی در نشست خبری گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و در یک بازی نتیجه باید تعیین گردد. هدف گذاری ما مسابقات جام حذفی نبود و فقط در پی برگزاری یک بازی آبرومند بودیم. فکر می کنم در این خصوص هم پیروز بودیم و یک بازی بسیار خوب مقابل نساجی که یکی از تیم های خوب لیگ برتر است برگزار کردیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی قسمت نبود که به گل برسیم و قسمت بود که حذف شویم. تفکر ما این است که بیشتر روی لیگ تمرکز کنیم.

وی در مورد تمجید سرمربی نساجی از تیم آرمان گهر عنوان نمود: نظر لطف الهامی است. ما تیم باکیفیتی داریم و بازیکنان خوبی کنار هم جمع کردیم و اگر به خودباوری برسیم می توانیم یک اتفاق بزرگ رقم بزنیم. باید هفته به هفته جلو برویم. بازی های جام حذفی با لیگ فرق می نماید و بازی بعد ما با مس شهربابک است. باید ذهنیت مان را به لیگ برگردانیم و تمام تمرکزمان باید روی این باشد که طرفداران را شادمان کنیم و بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی آرمان گهر درباره تغییر نام این تیم و شرایط اقتصادی باشگاه توضیح داد: قرار بر این شد که نام تیم تغییر کند و این اتفاق در حال رخ دادن است و قول دادند که در مورد مسائل اقتصادی اتفاقات خوبی بیفتد. صحبت هایی شده که به تیم یاری نمایند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

شهبا در واکنش به حضور بازیکنان سیرجانی در ترکیب تیمش اعلام نمود: ما یک تیم 35 نفره داریم و بازیکنانی که جذب کردیم همه خوب هستند و نسبت به شرایط بازی از بازیکنان مان استفاده می کنیم. قطعاً کیفیت بازیکنان سیرجانی خوب بود، ما بحث بازیکنان بومی و غیربومی نداریم و یک تیم هستیم و کوشش می کنیم که به پیروزیت برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1972

به "طراحی لوگو: سرمربی آرمان گهر: هدف گذاری ما روی جام حذفی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: سرمربی آرمان گهر: هدف گذاری ما روی جام حذفی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید