سری A، صعود ناپولی به رده سوم جدول، رجحان قاطع رم و آتالانتا مقابل رقبا

به گزارش مجله کوروش بزرگ، در شب پیروزی تیم های رم و آتالانتا مقابل رقبا، شاگردان جنارو گتوسو هم با غلبه بر سامپدوریا به رده سوم جدول سری A صعود کردند.

سری A، صعود ناپولی به رده سوم جدول، رجحان قاطع رم و آتالانتا مقابل رقبا

به گزارش خبرنگاران، هفته یازدهم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری سه ملاقات همزمان پیگیری شد که در یکی از این ملاقاتها ناپولی در استادیوم سن پائولو با نتیجه 2 بر یک از سد سامپدوریا گذشت. لوزانو در دقیقه 53 و پتاگنا در دقیقه 68 برای ناپلی ها و یانکتو در دقیقه 20 برای سامپدوریا گلزنی کردند. شاگردان جنارو گتوسو با این برد 23 امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند.

در بازی همزمان رم در خانه بولونیا به فزونی پرگل 5 بر یک دست یافت. پولی (5 - گل به خودی)، ژکو (10)، پلگرینی (15)، فرتوت (35) و مخیتاریان (44) برای جالوروسی گلزنی کردند و دروازه شان هم توسط کریستانته (24- گل به خودی) باز شد. شاگردان پائولو فونسکا با این برد 21 امتیازی شدند و خود را تا رده پنجم جدول بالا کشیدند.

آتالانتا هم مقابل میهمانش، فیورنتینا به فزونی 3 بر صفر دست یافت. گوزنس در دقیقه 44، مالینوفسکی در دقیقه 55 و تولوی در دقیقه 63 برای آبی وسیاه پوشان برگامو گلزنی کردند. مردان گاسپرینی با این پیروزی 17 امتیازی شدند و به رده هشتم جدول صعود کردند.

در همین چارچوب امشب دو ملاقات به توضیح زیر برگزار می گردد:

جنوا - یوونتوس، ساعت 20:30

میلان - پارما، ساعت 23:15

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1425

به "سری A، صعود ناپولی به رده سوم جدول، رجحان قاطع رم و آتالانتا مقابل رقبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، صعود ناپولی به رده سوم جدول، رجحان قاطع رم و آتالانتا مقابل رقبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید