سید حسن نصرالله: شهید محمد باقر صدر ذوب در اسلام بود، تقدیر از وزارت بهداشت لبنان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانش با تمجید از شخصیت شهید محمد باقر صدر گفت: بزرگ ترین ویژگی شهید سید محمد باقر صدر همان اخلاص ایشان به امت بود و همه زندگی ایشان برای رضای خداوند بود.

سید حسن نصرالله: شهید محمد باقر صدر ذوب در اسلام بود، تقدیر از وزارت بهداشت لبنان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، سخنران سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان (سالروز میلاد باسعادت حضرت صاحب العصر و الزمان مهدی موعود عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف) صورت می گیرد.

بر اساس گزارش المنار و روابط عمومی حزب الله، سخنرانی امشب نصرالله به مسائل فرهنگی و مذهبی اختصاص خواهد داشت.

محورهای مهم سخنان سید حسن نصرالله به توضیح زیر است:

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنانش از کوشش های انجام شده در لبنان برای مقابله با کرونا تقدیر کرد و گفت: از همه مسئولان دولت و همه وزارتخانه های ذیربط و همه مردمی که در لبنان در نبرد با ویروس کرونا به سرمی برند، بار دیگر تشکر می کنم.

وی در این زمینه همچنین از وزارت بهداشت این کشور تشکر کرد و اضافه نمود: به طور خاص از وزارت بهداشت و تیم های پزشکی که برای مقابله با شیوع کرونا در راستای سلامت لبنانی ها کوشش می نمایند، تشکر می کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به کوشش های خستگی ناپذیر بخش درمانی برای مقابله با کرونا گفت: چندین پیغام از پزشکان مسلمان و پرسنل پزشکی بدست رسیده که نظیر همان چیزی است که مردان مقاومت در پیغام های خود گفته اند.

وی خطاب به پزشکان گفت: به پرسنل پزشکی می گویم که پیغام شما به من رسید و صحبت شما را شنیدم و بعد از خداوند امید به شما است .

سید حسن نصرالله در بخش مناسبتی به شهادت محمد باقر صدر هم اشاره نمود و اضافه نمود: نهم آوریل مصادف با شهادت محمد باقر صدر و خواهر ایشان است. ایشان فیلسوفی اسلامی و مرجعی دینی بود.

وی با تمجید از شخصیت شهید صدر اضافه نمود: بزرگ ترین ویژگی شهید سید محمد باقر صدر همان اخلاص ایشان به امت بود و همه زندگی ایشان برای رضای خداوند بود.

سید حسن نصرالله در این زمینه به نقل قولی از شهید صدر درباره انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام(رض) پرداخت و اضافه نمود: بزرگترین شاهد اخلاص سید محمد باقر صدر این بود که وقتی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، ایشان تاکید نمود که امام خمینی (ره) هدف انبیاء الهی و رویای ایشان را تحقق بخشید.

دبیرکل حزب الله لبنان اضافه نمود: سید محمد باقر صدر گفت که در امام خمینی (ره) ذوب شوید؛ همانطور که ایشان در اسلام ذوب شدند. یعنی مردم در ولایت امام و رهبری ایشان ذوب شوند.

سید حسن نصرالله همچنین در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به ایدهپیوند قلوب و در خواست از مردم برای پیوستن به این کمپین گفت: ایده پیوند قلوب را شماری از علما در سراسر دنیا مطرح کردند و ما با آن موافقت کردیم و این ایده ای خوب برای دعا برای تعجیل فرج امام مهدی (عج) و خاتمه شیوع کرونا است. ما بر مشارکت به کمپین پیوند قلب ها تاکید می کنیم و طبیعتا از منازل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 972

به "سید حسن نصرالله: شهید محمد باقر صدر ذوب در اسلام بود، تقدیر از وزارت بهداشت لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید حسن نصرالله: شهید محمد باقر صدر ذوب در اسلام بود، تقدیر از وزارت بهداشت لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید