شناخت بسیار خوب قلعه نویی از سپاهان کار را برای ما سخت می نماید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان گفت: به این دلیل که تغییرات زیادی از لحاظ بازیکن نداشتیم، کارمان سخت تر است چرا که قلعه نویی دو سال مربی تیم ما بود و اغلب این بازیکنان را خودش جذب نموده و خیلی خوب تیم ما را می شناسند که این کار ما را سخت می نماید.

شناخت بسیار خوب قلعه نویی از سپاهان کار را برای ما سخت می نماید

وی ادامه داد: تیم گل گهر بازیکنان زیادی را جذب نموده و تیم با کیفیت تری نسبت به سال گذشته شده و با مدیریت قلعه نویی قطعاً این تیم شرایط خیلی بهتری نسبت به سال قبل دارد، به همین دلیل بازی سختی داریم و باید کوشش کنیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

محبی و ولسیانی را در اختیار نداریم

نویدکیا بیان نمود: دو بازیکن ما مشکل دارند، محبی یک جراحی کوچک روی زانویش نموده، با اینکه شرایطش جوری بود که می توانست به ما یاری کند، ولی من ترجیح می دهم کامل از لحاظ پزشکی شرایطش ایده ال گردد، به خاطر همین این بازیکن در اختیارمان نخواهد بود. ولسیانی را هم نداریم چراکه یک کشیدگی در پایش دارد و در این بازی نخواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان نمود: اگر بخواهم واقعی صحبت کنم، لیگ برتر استرس دارد (سال اول مربیگری نویدکیا در لیگ برتر)، مسئولیت سنگینی دارد آن هم مسئولیت تیمی مثل تیم سپاهان، شاید اگر از تیم های پایین تری آغاز نموده بودم، شرایط بهتر بود. پایین تر نه از این لحاظ که تیم ضعیف تر باشد، بلکه منظورم این است که جایی بودم که طرفدار کمتری داشت و انتظارات کمتری در آن جا بود، اینگونه راحت تر می توانستم کار کنم. مسئولیت سنگینی قبول نموده ام و موظف هستم با تمام وجودم در خدمت تیمم باشم و سعی کنم بهترین تصمیمات را بگیرم.

وی گفت: امیدوارم کمتر اشتباه کنم و واقعیت این است که باز می گویم، استرس دارد ولی سعی می کنم که بهتر تصمیم بگیرم و خودم را کنترل کنم.

تیم سپاهان اصفهان فردا شنبه 17 آبان 99 ساعت 16:20 در استادیوم امام علی (ع) مهمان تیم گل گهر سیرجان است.

قلعه نویی همتای نویدکیا در این بازی به علت محرومیت، اجازه نشستن بر روی نیمکت تیم گل گهر را ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1370

به "شناخت بسیار خوب قلعه نویی از سپاهان کار را برای ما سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت بسیار خوب قلعه نویی از سپاهان کار را برای ما سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید