صادقی: ذوب آهن سال جاری به دنبال قهرمانی در لیگ است، در آسیا تخصص داریم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، محمدباقر صادقی، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن مدعی شد این تیم در فصل پیش رو به دنبال دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

صادقی: ذوب آهن سال جاری به دنبال قهرمانی در لیگ است، در آسیا تخصص داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، محمدباقر صادقی ضمن بیان این مطلب گفت: ذوب آهن خانه من است و اولویت اصلی و اول بازیکنانی مانند من و قاسم و دیگر قدیمی های تیم، صد درصد باشگاه ذوب آهن است.

وی ادمه داد: برخلاف پیشنهاداتی که از چند تیم دیگر داشتم ترجیح دادم ذوب آهن را انتخاب کنم و این یک تصمیم و انتخاب درست بود، زیرا سعید آذری، مدیرعامل باشگاه و علیرضا منصوریان خیلی پای من ایستادند. حتی آقای منصوریان چند بازی آخر را به من میدان داد تا بتوانم خودم را اثبات کنم. من نیز تمام کوششم را کردم.

صادقی درباره لیگ قهرمانان آسیا گفت: لیگ قهرمانان آسیا جام شگفتی هاست و تیم ذوب آهن نیز نتایج خوب و قابل قبولی گرفته است و به عنوان تنها نماینده ایران در ادامه این جام کار سختی در آسیا دارد که با همدلی که من در تیم می بینم می توانیم به مراحل بالاتر هم صعود کنیم.

وی اضافه کرد: ذوب آهن نشان داده است که در آسیا تخصص دارد و این موفقیت ها در آسیا فقط با برنامه ریزی و یکدل شدن کل مجموعه ذوب آهن از جمله مدیرعامل محترم کارخانه عظیم ذوب آهن و معاونان، مدیران و پرسنل زحمتکش آن مجموعه و نیز مجموعه مدیریتی و پرسنل باشگاه به دست آمده است. من خودم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم و می دانم ذوب آهن شخصیت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و به این خودباوری نیز رسیده است.

صادقی درباره هدف ذوب آهن در لیگ سال جاری گفت: ذوب آهن سال جاری سخت به دنبال قهرمانی در لیگ است، چون در ویترین بزرگ افتخاراتش این عنوان را کم دارد. ما نشان دادیم که شایسته قهرمانی در لیگ هستیم که به کمک خدا و کوشش مجموعه عظیم و بزرگ ذوب آهن به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

وی در انتها از طرفداران تیم ذوب آهن که در سرما و گرمای فولادشهر تیم خود را تنها نگذاشتند تشکر کرد و گفت: خیلی از طرفداران در فضای مجازی به من لطف داشتند و من به آنها قول دادم که تمدید کنم. همچنین امیدوارم با کوشش و جدیت بتوانیم با بازی های درخشان خود در لیگ برتر و آسیا چشم نواز عمل نموده و در نهایت با کسب جام قهرمانی، دل طرفداران را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 228

به "صادقی: ذوب آهن سال جاری به دنبال قهرمانی در لیگ است، در آسیا تخصص داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: ذوب آهن سال جاری به دنبال قهرمانی در لیگ است، در آسیا تخصص داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید