فارس من، امتیازهای فرزندان اساتید دانشگاه عادلانه و قانونی است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: موضوع امتیازهای ناعادلانه فرزندان اساتید دانشگاه به هیچ عنوان قابل قبول نیست اگر تسهیلاتی به اعضای خانواده های اساتید می دهند قانونی بوده و نباید این مسأله را به یک چالش تبدیل کرد.

فارس من، امتیازهای فرزندان اساتید دانشگاه عادلانه و قانونی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع امتیازهای ناعادلانه فرزندان اساتید دانشگاه را لغو کنید را مطرح کرده و از خبرنگاران خواستار گفت وگو با مسئولان دانشگاهی شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

یعقوب فتح الهی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس درباره موضوع امتیازهای ناعادلانه فرزندان اساتید دانشگاه را لغو کنید، گفت: این موضوع ناعادلانه نیست و اتفاقا کاملا عادلانه است چراکه هر نهاد و دستگاهی برای کارکنان خود یکسری تسهیلات در نظر می گیرد که وزارت علوم هم برای اساتید همه دانشگاه های زیر مجموعه خود امتیازاتی لحاظ کرده است.

وی افزود: امتیاز کوچکی که برای فرزندان اساتید در نظر گرفته شده است باعث افزایش تعلق خاطراساتید و پایبندی جوانان می شود که این موضوع کمک زیادی برای جلوگیری از خروج جوانان از کشور خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس شرح داد: امتیاز وزرات علوم به فرزندان اساتید ناعادلانه نیست و این تسهیلات در همه دستگاه های اجرایی وجود دارد از طرفی باید بگویم اساتید همه عمر خود را برای آموزش و تربیت افراد جامعه صرف می کنند و اگر امتیازی به آنها داده می شود برخی افراد نباید آن را در فضای جامعه به شکل نامطلوب مطرح کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 430

به "فارس من، امتیازهای فرزندان اساتید دانشگاه عادلانه و قانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، امتیازهای فرزندان اساتید دانشگاه عادلانه و قانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید