فال روزانه 27، 07، 1398

به گزارش مجله کوروش بزرگ، فال روزانه شنبه 27 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 مهر به جهان آمده اید، تولدت مبارک! انرژی بیش از حد خود را سال جاری بیش از سالهای قبل به کار گیرید و بدرخشید. شما با توانایی هایی که دارید می توانید از رقبایتان پیشی بگیرید و به هدف تان برسید. در نتیجه این کار نه تنهای حقوق تان نسبت به سالهای قبل افزایش قابل توجهی می یابد، بلکه موقعیت اجتماعی بهتری نیز پیدا خواهید کرد و بسیاری از نگرانی هایتان را حل می نماید. اگر چه استقلال خوب است اما بهتر است که گاهی به دیگران، به خصوص دوستان قابل اعتمادتان تکیه کنید. سال جاری بیش از این که به فکر دیگران باشید روی خودتان به خصوص سلامتی تان تمرکز کنید. در برقراری ارتباط با اطرافیان تان پیروز تر از همواره خواهید بود و اگر مجرد هستید، در اواخر سال در جمعی نیمه گمشده تان را پیدا می کنید. ماههای آذر، اسفند و خرداد از بهترین ماههای شما خواهند بود.

فال روزانه 27، 07، 1398

اگر برخلاف جهت رودخانه حرکت کنید، سرعت تان کمتر و دیرتر به هدف تان خواهید رسید. بنابراین بهتر است که امروز خودتان را به جهت آب بسپارید تا شما را به هر جا که می خواهد ببرد. یک فرصت طلایی در اختیارتان قرار می گیرد تا با آن کسی که دوستش دارید در ارتباط باشید. بهتر است که در بیان احساسات تان صادق باشید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش رود. به زودی اتفاقی در محیط کار برایتان می افتد که نتیجه زحمت هاتیان خواهد بود.

در محیط کار حرفی شنیده اید که ناراحت تان نموده و باعث شده خودتان را عقب بکشید اما این اشتباه را نکنید. شما باید برای چیزی که می خواهید بجنگید تا به دست آورید. به سفری کوتاه اما تاثیرگذار می روید که تغییرات زیادی را در زندگی تان ایجاد خواهد نمود. سعی کنید که از این فرصت بهره ببرید و خودی نشان دهید. در اطرافتان فردی است مه شما را زیرنظر داد. بهتر است که به جای بی تفاوتی کمی روی خوش به او نشان دهید.

در خصوص مسایل کاری اخیرا در تصمیم هایتان درنگ می کنید. سستی در این کار شما را از جهت اصلی دور می نماید. بنابراین درنگ نکنید.امروز در مکالمه تان با فردی، دچار ابهام و گیجی می شوید. لازم نیست که در چنین روزی حرف های دیگران را موشکافی کنید. هر چه ساده تر از آنها بگذرید، اعصاب خودتان آرام تر خواهد بود. به زودی خبری می شوید که ناامیدی شما را تبدیل به امید می نماید و انگیزه زیادی به شما می دهد که بر روحیه تان نیز تاثیرگذار است.

اعتماد به نفس و جسارت لازمه هر کاری است. کافی است که خودتان را باور کنید. برای فرصتی که از دست رفته است، اشک فایده ای ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس بگیری و خود را فراتر از آن ببری، دوباره همان تجربه های تلخ را تکرار خواهید کرد. بنابراین به جای گذشته روی حال تان تمرکز کنید. بحثی کوچک میان شما و شریک زندگی تان بوجود آمده که انگیزه شما را برای ادامه رابطه از بین می برد. سعی کنید که آن را هر چه سریع تر حل کنید.

از فردی بی توجهی دیده اید و این موضوع روزگار را به کامتان تلخ نموده است. بهتر است که زود قضاوت نکنید. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، آسان تر برایتان خواهد گذشت. فردی را از زندگی تان بیرون انداخته اید اما حال دوست دارید که با او بار دیگر در ارتباط باشید. اگر هم منطق و هم احساسات تان این کار را تایید می نماید، درنگ نکنید. در خصوص رفتارهای اطرافیان تان در چنین روزی، بهتر است که دست از قضاوت زود هنگام بردارید. خبر خخوبی در خصوص مسایل اقتصادی در راه است.

خبر خوشی به شما می رسد که می تواند به ایجاد تغییراتی در زندگی تان منجر گردد. حال می توانید برای هدف هایتان برنامه ریزی کنید. برای این کار خیلی به خود و زندگی تان سخت نگیرید. اگر چه شما به سلامتی خود اهمیت می دهید اما شاید بد نباشد که این ماه بیشتر برای آن وقت بگذارید. ورزش می تواند دردهای جسمانی شما را نیز از بین ببرد. بنابراین آن را در اولویت زندگی تان بگذارید.

امروز در ارتباط با افرادی که در جهت راهتان قرار می گیرند، هر چه در دل دارید را به زبان بیاورید. ممکحن است که آنها در ابتدا کمی از شما دلگیر شوند اما خیلی زود شما را درک خواهند کرد. صداقت کلید موفقیت شما خواهد بود. آنچه امروز بدان احتیاج دارید، اندکی استراحت است. کارهای زیادی برای انجام دارید اما بهتر است که آنها را به تعویق بیاندازید. تمام نشانه ها حاکی از آن است که در خانه ماندن امروز به نفع شماست، پس بدون نگرانی روز خود را آنطور که دلتان می خواد و به آرامش می رسید، سپری کنید.

در مسئله ای دست و پا می زنید و نمی دانید چطور آن را حل کنید. بهتر است به دیگران اعتماد کنید و راه چاره آن را به آنها واگذار کنید. برای رسیدن به اهداف تان، قدم هایتان را محکم تر بردارید تا تغییرات بزرگ تری در زندگی تان رخ دهد. امروز زمان خوبی برای بستن قرار داد یا امضا کردن برگه ای نیست. بنابراین هر قول و قراری را به فردا موکول کنید. مطمئنا نتایج بهتری خواهید گرفت. فرصتی برایتان فراهم می گردد که فردی را ملاقات کنید. این دیدار جرقه ای را در دل شما روشن خواهد نمود.

اگر چه مسائل زیادی در اطرافتان است اما کاری از دست تان بر نمی آید. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، گذر زمان است. بنابراین بهتر است که برای مدتی همه چیز را رها کنید تا زمان خودش گره از کارتان بگشاید. اگر در میان دوستان تان مسئله ای به وجود آمده، خودتان را کنار بکشید. دخالت شما ممکن است سوتفاهم هایی را بوجود آورد که به صلاح تان نیست. برای خرید چیزی دست دست می کنید، هر چه زودتر وارد عمل شوید، سود بیشتری نیز به دست خواهید آورد.

امروز انرژی زیادی دارید بنابراین بهتر است که آن را روی کارهای مهم صرف کنید. کارهای نیمه کاره تنها از شما انرژی می گیرد. امروز استرس و تنش های زیادی را در ارتباط با دیگران تحمل خواهید کرد. بنابراین هر چه وقت تان را در تنهایی بگذارید، اعصاب تان هم آرام تر است. بحث های بی مورد را کنار بگذارید و تمرکزتان را روی نیمه پر لیوان بگذارید. هر چه مثبت اندیش تر باشید اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد.

شما نباید جور رفتار اشتباه دیگران را بکشید، بنابراین خودتان را از بحث های اطرافیان دور کنید و سرتان را با کار خودتان گرم کنید. بهتر است که امروز را روی جایگاه راحتی تان بنشینید و کمی ذهن تان را خالی کنید. شما احتیاج به امنیت دارید و آن را جز در کنار خانواده پیدا نخواهید کرد. بنابراین زمانی را برای گذراندن با آنها خالی کنید. برای به دست آوردن هدفی که در سر دارید، باید کمی دیگر هم صبر کنید. عجول بودن تنها کارها را خراب می نماید.

امروز خبری می شنوید که نه تنها اعتماد به نفس تان را بالا می برد، بلکه در نگاه دیگران نیز قدرتمندتر از قبل دیده خواهید شد. البته یادتان باشد که در هر راهی آهسته اما پیوسته قدم بگذارید در غیر این صورت زود خسته می شوید. فرصت خوبی ست تا در خصوص موضوعی که ذهن تان را درگیر نموده با شریک زندگی تان صحبت کنید. اگر لحن خوبی داشته باشید، او نیز با شما موافق خواهد شد. اگر بین شما و فردی ناراحتی پیش آمده بهتر است که رفتارهای اخیرتان را دوباره آنالیز کنید و علت آن را بیابید.

منبع: برترین ها
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 509

به "فال روزانه 27، 07، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 27، 07، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید